علمی فناوری 12:02 - 01 بهمن 1399
دونالد ترامپ، در آخرین روزهای کاری خود به عنوان رییس جمهور آمریکا آنتونی لواندوفسکی، مهندسی که به دلیل سرقت اسرار تجاری گوگل به زندان محکوم شده بود را عفو کرد و وی را از گذراندن بیش از یک سال محکومیت زندان نجات داد.

عفو سارق اسرار تجاری گوگل توسط ترامپ

به گزارش ایسنا، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد پیتر تیل، حامی ترامپ و پالمر لاکی، طراح واقعیت مجازی و مایکل اُویتز، مدیر سابق شرکت والت دیسنی از جمله کسانی بودند که از عفو آنتونی لواندوفسکی حمایت کرده بودند.

ویلیام الساپ، قاضی دادگاه منطقه ای آمریکا در سانفرانسیسکو در اوت آنتونی لواندوفسکی را به ۱۸ ماه زندان محکوم کرده بود و پرونده وی را یکی از شاخصترین پرونده های جنایی منطقه سیلیکون ولی و یکی از بزرگترین جرایم سرقت تجاری که تاکنون مشاهده کرده بود، توصیف کرده بود. آنتونی لواندوفسکی به دزدی اسرار تجاری اقرار کرده بود.

لواندوفسکی یک پیشروی خودروی خودران بود که به پروژه Waymo گوگل در طول نخستین سالهای فعالیتش کمک کرده بود. شرکت اوبر تکنولوژیز وی را برای اداره ابتکار خودران این شرکت استخدام کرده بود و ظاهرا لواندوفسکی هزاران فایل را پیش از ترک گوگل دانلود کرده بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کاخ سفید اعلام کرد قاضی محکوم کننده لواندوفسکی وی را مهندس درخشانی توصیف کرده که کشورمان به او نیاز دارد. آقای لواندوفسکی هزینه قابل توجهی را برای اقدامات پرداخت کرده و قصد دارد نبوغ خود را برای پیشبرد خیر عمومی صرف کند.

انتهای پیام


10912490
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تحقیقات جدید مشخص کرده است که مدل‌های آب و هوایی می‌توانند حرکت و جابجایی ماهواره‌ها را به درستی پیش‌بینی کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: در مسیر تحقق شفافیت و بهبود برنامه ریزی حاکمیتی و نظارتی در طول کمتر از یک سال ۶ داشبود و سامانه تخصصی به بهره برداری رسید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت میانبرها را با همکاری وزارت بهداشت ایجاد می‌کند و برای این منظور مسیرها و همچنین اطلاعات لازم را ارائه کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مالک اسپیس‌ایکس می‌گوید هیچ مدرکی دال بر وجود موجودات فضایی و بیگانگان در زمین ندیده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در زمینه هوش مصنوعی، مایکروسافت قصد ایجاد اتحاد با شرکت‌های بزرگ همچون سامسونگ را دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران گفت: برای ساماندهی مسائل دانشگاه آزاد در استان تهران بر تشکیل هرچه سریعتر کمیته اقتصادی تاکید کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق مشخصات فاش‌شده، اوپو پد ۳ با پردازنده‌ قدرتمند و نمایشگر با کیفیت از راه خواهد رسید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل تلگرام معتقد است که حذف این پیام‌رسان از اپ استور چین در نهایت به ضرر خود اپل خواهد بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ایلان ماسک اعلام کرد که «ایکس» قصد دارد برای جلوگیری از هجوم بی‌امان بات‌ها، از کاربران جدید یک دلار پول برای پست کردن و لایک زدن و کامنت گذاشتن هزینه دریافت کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه کار دانشگاه تهران از ۲۱ تا ۲۳ خرداد با هدف تکمیل چرخه مهارت، آموزش و اشتغال برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است