استانی 08:39 - 21 اردیبهشت 1400
مدیرکل ورزش و جوانان البرز:
ایسنا/البرز مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: به دنبال تامین اعتبار و افتتاح سالن ۶۰۰۰ نفری کرج تا پایان دولت دوازدهم هستیم.

سالن ۶ هزار نفری کرج تا شهریور ماه افتتاح می‌شود

مجتبی جانعلی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت سالن شش هزار نفری کرج گفت: این سالن تاکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت ورزش و جوانان و استانداری البرز، با تأمین اعتبارات لازم، پروژه را تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسانیم.

جانعلی علت تأخیر در بهره‌برداری از این سالن را توقف یک و نیم ساله پروژه توسط پیمانکار قبلی اعلام و خاطرنشان کرد: بعد از این توقف، وزارت ورزش و جوانان نسبت به برگزاری مناقصه جدید اقدام و پیمانکار جدید کار را شروع کرد.

وی در پاسخ به اینکه سالن ۶۰۰۰ نفری کرج چه تأثیری در ورزش استان خواهد داشت هم گفت: این سالن استانداردهای لازم برای مسابقات ملی را دارد و با افتتاح آن، استان البرز می‌تواند در خیلی از رشته‌ها میزبانی مسابقات را داشته باشد و از امتیازات میزبانی برخوردار شود.

این مسئول تصریح کرد: در هر حال امیدواریم سالن ۶۰۰۰ نفری کرج تا پایان دولت دوازدهم یعنی شهریور ماه آماده افتتاح شود.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز در  ادامه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی هم اشاره و در پاسخ به اینکه حمایت‌ ورزش و جوانان از باشگاه‌های آسیب دیده چگونه صورت گرفته است، اعلام کرد: باشگاه‌هایی که در دوران تعطیلی‌های کرونا آسیب دیده‌ و به ما مراجعه کرده‌اند را جهت دریافت تسهیلات از وزارتخانه به سامانه مربوطه معرفی کرده‌ایم. اما دریافت تسهیلات منوط به اقدام خود باشگاه‌ها و ثبت نام در سامانه است.

وی در پایان گفت: در آخرین جلسه ستاد ملی کرونا، باشگاه‌های ورزشی در گروه‌بندی سه قرار گرفته‌اند و تلاش همه مدیران کل بر این است که باشگاه‌های ورزشی به گروه دو بازگردانده شوند تا زمانی که وضعیت شهرها نارنجی می‌شود باشگاه‌ها بتوانند به فعالیت و ارائه خدمات خود ادامه دهند.

انتهای پیام


11061259
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است