گوناگون 16:04 - 24 مهر 1400
در آیین افتتاحیه دفتر تهران شرکت تاج خودرو کاسپین مطرح شد:
آئین افتتاحیه شعبه تهران شرکت تاج خودرو کاسپین با حضور جمعی از مدیران و پرسنل این شرکت، نمایندگان ادوار مجلس و مسئولان کشوری در برج میلاد تهران برگزار شد.

تلاش تاج خودرو برای توسعه بازار فروش(ویدیو)

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تاج خودرو، در ابتدای آیین افتتاحیه شعبه تهران تاج خودرو کاسپین که عصر یکشنبه ۱۸ مهرماه در سالن سعدی برج میلاد تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، استاد علیرضا نداف قاری بین المللی قرآن کریم با تلاوت آیاتی چند از مصحف شریف متبرک کننده مراسم بود.

مهندس عارف پرهیزگاری مدیرعامل تاج خودرو کاسپین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که سبد محصولات این شرکت شامل چه خودروهایی است، اظهار کرد: سبد محصولات ما شامل تمام تولیدات دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا است و با توجه به متمرکز بودن بخش عمده ای از تقاضای بازار بر خودروهای اقتصادی، شرکت تاج خودرو کاسپین نیز در شرایط کنونی سهم بیشتری از سبد محصولات خود را در طرح های اقساطی  به محصولات اقتصادی این دو خودروساز و همچنین خودروهای اقتصادی گروه بهمن اختصاص داده است.

وی در ادامه تاکید کرد: با این حال آنچه ما به عنوان هدف اساسی شرکت تاج خودرو کاسپین مدنظر داریم تامین نیازهایی خودرویی تمام اقشار از خودروهای اقتصادی تا خودروهای لوکس است و بر این اساس هیچ محدودیتی در ارائه خودروهای متنوع با قیمت های مختلف به مشتریان نداریم.

انتهای رپرتاژ آگهی


11274096
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است