استانی 22:02 - 13 آذر 1399
ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: از زمان آغاز اجرای محدودیت‌های جدید کرونا و تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار، ۶١ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پذیرش مشتری در واحد صنفی خود پلمب شدند.

نقض محدودیت کرونایی ۶۱ واحد صنفی گرگان را به تعطیلی کشاند

محمد حمیدی اظهار کرد: در ١٢ روز گذشته بیش از ٢٧ هزار  و ٨۵٠ بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان گرگان صورت گرفته که در این بازرسی به یک هزار و ٨١٢ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تذکر داده شده و ۶١ واحد نیز پلمب شدند.

 وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای واحدهای صنفی الزامی است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا اصناف گرگان ملزم به رعایت پروتکل بهداشتی هستند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه کار نظارت و بازرسی بر بازار تشدید می‌یابد، تصریح کرد: اکیپ‌های متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت، اماکن، اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت کار بازرسی از اصناف را در شهرستان بر عهده دارند و در صورت مشاهده رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی فروشگاه‌های بزرگ و کوچک پلمب خواهند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری گرگان، حمیدی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف و یا عدم رعایت نکردن پروتکل بهداشتی از سوی اصناف را با شماره‌ ١٩٠ تماس گزارش کنند تا ظرف مدت ۴٨ ساعت با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام


10839777
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است