سیاسی 12:21 - 08 مهر 1403
دبیر شورای نگهبان در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.

انتقام خون سیدحسن نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

در پی شهادت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا» (نساء/۷۴)

شهادت عالم مبارز و مجاهد نستوه و فداکار جناب آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مردم و دولت لبنان، مقاومت فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت، شیعیان و ملت‌های مسلمان، تمامی شیفتگان ایشان و آزادی‌خواهان در سرتاسر دنیا و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

سیدحسن نصرالله، اسطوره جهاد و مقاومت، شخصیتی برجسته و ماندگار در تاریخ معاصر جهان اسلام است که عمر شریف خود را وقف مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلومان کرد و به نمادی از مقاومت و پایداری تبدیل شد. ایشان همواره حامی مظلومان فلسطین بود و در راه آزادی قدس شریف سالیان سال در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و مبارزه کرد و آن‌ها را دچار استیصال کرد. 

شهادت، آرزوی این مرد بزرگ و الهی بود که سرانجام بدان دست یافت. او همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط شقی‌ترین، خبیث‌ترین و درنده‌ترین افراد به شهادت رسید تا بار دیگر نشان داده شود، جبهه مقاومت در مسیر حق و صواب ایستاده و در حال دفاع از اسلام و انسانیت است.

همانگونه که با شهادت سیدعباس موسوی و فرماندهان حزب‌الله لبنان، مسیر مقاومت متوقف نشد و بلکه روز به روز قدرتمندتر شد، با توجه به اینکه حزب‌الله ساختارمند و دارای ذخیره انسانی شجاع و مبارز است، مسیر افزایش قدرت حزب‌الله ادامه خواهد یافت.

رژیم صهیونیستی بدون شک پاسخ جنایت اخیر خود را با قدرت دریافت خواهد کرد و این مسیر دیوانه‌واری را که آغاز کرده، آغازی بر پایان نزدیک خودش خواهد بود. انتقام خون سیدحسن نصرالله گرفته خواهد شد و آن انتقام نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

از هم اکنون نیز مشاهده خواهیم کرد که ملت‌های مسلمان و مردم جهان چگونه به سید مقاومت ابراز علاقه و ارادات خواهند کرد و این را باید در برابر نفرت عمومی مردم جهان از رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار داد.

رژیم متوحش و کودک‌کش صهیونیستی در افکار عمومی و باورهای مردم جهان دچار شکست بزرگی شده و به حول و قوه الهی با ضربات سهمگینی که از رزمندگان مقاومت دریافت خواهد کرد، به نابودی خواهد رسید.


12098236
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی کروبی در پی شهادت سید حسن نصرالله، دربیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی قدس سپاه در پی شهادت سید حسن نصرالله در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران حضور یافت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم لبنان و حزب الله است، گفت: شکست اسرائیل را به مردم دنیا نمایش خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه هیئت رئیسه سپاه در منزل سردار سرلشکر شهید عباس نیلفروشان حضور یافت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر حیدری با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اول رئیس جمهور گفت: کشور‌های اسلامی باید اقدامات فوری و موثری در حمایت از لبنان و فلسطین اتخاد کنند، این تکلیف انسانی و اسلامی در حق برادران و خواهران مظلوممان است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور تاکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی قابل پذیرش نیست و بدون پاسخ هم نخواهد ماند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: ما با کشور‌های همسایه و منطقه مشکلی نداریم و با کشور‌های جهان نیز بنای همکاری داریم، اما امروز رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد بی‌ثباتی در منطقه است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن، گفت جنایات رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی قید و شرط رژیم آمریکا صورت می‌گیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است