استانی 20:50 - 02 تیر 1400
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:
ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث طرح اقدام ملی مسکن با نام‌نویسی و پرداخت مبلغ اولیه برای دو هزار و 534 متقاضی نهایی شده است.

احداث طرح اقدام ملی مسکن برای دو هزار و 534 متقاضی نهایی شده است

محبوب حیدری دوم تیرماه در جلسه شورای مسکن در اردبیل اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در کمترین زمان واحدهای مسکونی آغاز شده در قالب طرح اقدام ملی مسکن به سرانجام رسیده و به متقاضیان واگذار شود.



وی تصریح کرد: همزمان با پرداخت مرحله دوم آورده متقاضیان، بانک مسکن نیز قرار است پرداختی اول تسهیلات واحدهای مسکونی را انجام دهد تا پیمانکاران با سرعت بیشتری از فصل کاری برای تکمیل این پروژه‌ها استفاده کرده و بهره‌برداری از آنها را شاهد باشیم.



مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راه و شهرسازی استان با هدف کاهش هزینه‌ها و کمک به متقاضیان در بهره‌مندی از سرپناهی مناسب زمین مورد نیاز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن را به صورت رایگان تأمین کرده و تحویل پیمانکاران و همچنین بنیاد مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر کرده است.



حیدری افزود: گزارش‌ها از شهرهای بزرگ استان حکایت از فعالیت خوب بنیاد مسکن برای ساخت طرح اقدام ملی مسکن در این شهرها دارد که با نهایی شدن لیست متقاضیان در بسیاری از شهرها ساخت طرح اقدام ملی مسکن در هفت شهر دیگر استان نیز شروع خواهد شد.



وی تاکید معاونت عمرانی استاندار اردبیل را بر مشارکت فعال تعاونی‌ها در اجرای این پروژه‌ها یادآور شد و خاطر نشان کرد: چنانچه تعاونی‌ها تأخیر و تعللی را در این فرآیند داشته باشند، قراردادشان لغو و تعاونی‌های جدید جایگزین آنها خواهد شد.



حیدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما تجربه تلخی را در مسکن مهر در قالب فعالیت برخی تعاونی‌ها داریم که انتظار می‌رود این تجربه تلخ را دوباره در طرح اقدام ملی مسکن تکرار نکنیم.



وی از آمادگی کامل راه و شهرسازی استان برای کمک به تکمیل و بهره‌برداری این واحدها اشاره کرد و ادامه داد: در چهار نقطه شهر اردبیل احداث طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و در کنار آن تعاونی برخی از ادارات کار احداث واحدهای مسکونی را برای کارکنان و پرسنل خود آغاز کردند.



مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: زیرساخت‌های لازم در این زمینه تأمین شده و انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت همه‌جانبه در سال‌ جاری برخی از این واحدها تکمیل و تحویل متقاضیان واجد شرایط شود.



انتهای پیام


11120033
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است