استانی 22:08 - 08 بهمن 1399

رئیس سازمان قضایی گلستان با خانواده شهید مرزبان گلستانی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی در روز تکریم از مادران و همسران شهدا از مادر و همسر شهید والامقام نبی الله خطیری تجلیل کرد.

رئیس سازمان قضایی استان گلستان در این دیدار گفت: دین مبین اسلام بر تکریم و احترام بزرگان و خصوصاً کسانی که حقی بر جامعه اسلامی دارند تأکید دارد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی افزود: در این میان خانواده معظم شهدا به ویژه مادران و همسران شهید، برای همراهی با انقلاب اسلامی و صبر در مصیبت عزیزانشان از جایگاه بسیار ممتازی برخوردارند.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، عزیزان خود را برای فداکاری در عرصه های مختلف تشویق می کردند، گفت: عظمت شهدا برگرفته از صفات و ویژگی های فردی مادران شهید در تربیت صحیح و اسلامی آن ها است.

زارعی کیاپی خاطر نشان کرد: در کنار جنبه های سیاسی، دینی و مذهبی وصیت نامه شهدا، پیام مادران و همسران شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تاکید بر ادامه مبارزه با استکبار و دفاع از انقلاب اسلامی، حاکی از مسیر صحیح استقامت مادران و همسران شهدا در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی است.

به عقیده زارعی کیاپی احترام به مادران و همسران شهدا یکی از شاخصه های ترویج سبک زندگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا فرزندان برومند و همسران محبوب خود را با روشن بینی دینی در راه دین فدا کردند، گفت: منادی و مروج این تفکر، حضرت زینب (س) و حضرت ام البنین (س) در حادثه کربلا هستند.

وی افزود: زندگی حضرت ام البنین (س)، مالامال از عشق به ولایت و امامت بوده و در تربیت فرزندان دلیر، شجاع و با ادب چون عباس بن علی (ع) همانند ندارد.

به عقیده زارعی مادران و همسران شهدای پای در جای پای حضرت ام البنین (س) گذاشته اند.


10924691
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است