استانی 08:40 - 05 مرداد 1400

۲۹۲ بیمار جدید کرونایی در استان سمنان ثبت شد/ ۴نفر جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت اخیر (منتهی به سه شنبه) چهار بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست دادند در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد یک هزار و ۱۷۱ رسید.

طی ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۲۹۲ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده است همچنین آمارها نشان می‌دهد تعداد بیماران بستری استان به عدد ۴۰۴ رسید که دو برابر آمار ارائه شده در دو هفته گذشته است.

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان سمنان ۴۵ هزار و ۶۴۱ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۳۴ هزار و ۳۲۷ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و ۱۱ هزار و ۹۲۵ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۴۰ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا، شهرستان‌های سمنان و گرمسار، شاهرود، دامغان و میامی همچنین مهدی شهر در وضعیت قرمز و هشدار جدی دو شهرستان باقی مانده یعنی سرخه و آرادان در وضعیت زرد هستند.

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان به مردم است.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است که آمار کرونای استان در واقع مجموع داده‌های ارائه شده از سوی این دو دانشگاه محسوب می‌شود.


11163316
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است