استانی 16:46 - 24 مرداد 1401

قزوین پنجمین قطب صنعتی کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صفاری در دیدار با اعضای خبرگزاری مهر که هم‌زمان با هفته خبرنگار انجام شد اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی حلقه اول سرمایه‌گذاری در هر استانی محسوب می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: اگر نتوانیم جذب سرمایه گذار را به‌خوبی انجام دهیم هیچ‌کدام از اهدافی که سازمان دارد و مدیران استان برای رشد و توسعه در نظر گرفته‌اند محقق نخواهد شد.

وی بیان کرد: یاید در هر جایگاهی که قرار داریم منافع استان را در نظر بگیریم چراکه جذب سرمایه و سرمایه‌گذار به اشتغال‌زایی و رفع مشکلات جامعه و نیز آورده‌های مالی برای دولت از جمله مالیات و … می‌انجامد.

این مسئول یادآور شد: علاوه بر اشتغال، تولید زنجیره‌ای از خدمات و … را نیاز دارد و با خود پیشرفت را به همراه می‌آورد.

صفاری مطرح کرد: استان قزوین یک استان کشاورزی و صنعتی است که به حوزه صنعت آن کمتر توجه شده است، سهم کشاورزی استان از منابع آبی ۸۸ درصد و سهم صنعت تنها ۴ درصد از آب است، صنایع و شرکت‌های مستقر در استان ۶۰ درصد از برق استان را مصرف می‌کنند ولی هزینه ۸۰ درصد از برق استان را می‌پردازند.

وی گفت: استان قزوین پنجمین استان صنعتی کشور است درحالی‌که هیچ‌یک از صنایع مادر کشور در آن حضور ندارند و این صنعتی بودن تنها به‌واسطه شرکت‌های خصوصی اتفاق افتاده و این نکته باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: وظیفه به‌عنوان دولت در استان قزوین سنگین‌تر از سایر استان‌ها است.

این مسئول با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری مهر عنوان کرد: تیم خبرگزاری مهر استان قزوین یک تیم پای‌کار است که همواره در کنار ما قرار گرفته و این همراهی شایسته تقدیر است.


11655375
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است