علمی فناوری 15:52 - 06 بهمن 1400
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران:
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: رسیدگی به مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی دانشجویان در حوزه شاهد و ایثارگر برای معاونت فرهنگی و اجتماعی اولویت است.

رسیدگی به مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی دانشجویان در اولویت است

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ جلسه استاد مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران امروز چهارشنبه ۶ بهمن ماه با حضور دکتر هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، دکتر رحمت‌الله اللهیاری مدیر کل اداره امور شاهد و ایثارگر و برخی از اساتید مشاور برگزار شد.

دکتر بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این جلسه اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی رسیدگی به مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی تمامی دانشجویان و دانشجویان در حوزه شاهد و ایثارگر است.

وی ضمن تاکید بر مطالعه آیین نامه‌های شاهد و ایثارگر توسط استید مشاور گفت: بررسی و ارزیابی تحصیلی دانشجویان  شاهد و ایثارگر می‌تواند از بروز برخی مشکلات آنان جلوگیری کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران بیان کرد: توجه به نشانه‌های رفتاری، ارتباطی و اجتماعی، عاطفی و هیجانی و باطنی و درونی دانشجویان برای قضاوت و ارزیابی آنان اهمیت دارد.

در ابتدای جلسه دکتر الهیاری مدیرکل شاهد و ایثارگر گزارش مختصری از وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه کرد. همچنین در پایان جلسه اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر نقطه  نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام


11427963
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فضانوردان قرار است تلسکوپ «نایسر» ناسا را طی یک پیاده‌روی فضایی در اواخر سال جاری تعمیر کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طرح مدرسه مجازی بزرگسالان در راستای کاهش تنوع مدارس در حال تدوین است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کمیسیون اروپا اعلام کرد که به پلتفرم اجتماعی تیک‌تاک ۲۴ ساعت فرصت داد تا ارزیابی مخاطرات برنامه جدید خود، تیک‌تاک لایت را ارائه دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در پی تصادف شدید دو خودرو در اتوبان تهران-قم، کارشناسان اورژانس استان تهران فقط در ۱۴ دقیقه خود را با بالگرد به محل حادثه رساندند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است