اجتماعی 20:03 - 25 اردیبهشت 1401
معاون استاندار تهران گفت: در موردتوزیع روغن با تولید جدید و عرضه گسترده مشکل طی امروز و فردا حل می شود و شاهد اشباع بازار خواهیم بود.

عرضه مرغ کمتر از قیمت مصوب/ اشباع بازار روغن تا فردا

به گزارش خبرگزاری فارس، حشمت اله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اظهار داشت: ستاد تسهیل محل رجوع سرمایه‌گذاران و متقاضیان است و ذیل این ستاد کمیته کارشناسی قرار دارد که هر هفته پیش نویس‌ها را بررسی می کنند.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات ۱۵ واحد تولیدی در زمینه های مالیاتی، استاندارد و مشکلات بانکی بررسی شد، ضمن اینکه یکی از اقدامات موثر نظارت بر مصوبات است که با این نگاه توجه دستگاه های اجرایی به مصوبات ستاد تسهیل بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران سپس در مورد وضعیت کالاهای اساسی عنوان کرد: با اجرای طرح اصلاح قیمت، برخی کالاهای تولیدی با قیمت قبل عرضه می شدند و کالاهای تولیدی جدید نیز با قیمت جدید؛ که همین امر تقاضا برای کالاهای قیمت قبل را بالا برده بود که با تدبیر ستاد تنظیم بازار مقرر شد کالاهای یارانه‌ای که به قیمت قبل بودند با قیمت جدید عرضه شده و ما به التفاوت آن را دولت پرداخت کند.

عسگری تاکید کرد: در مورد مرغ با تولید و عرضه انبوه تعادل به بازار بازگشته و قیمت امروز مرغ پایین تر از قیمت مصوب بود، در مورد روغن نیز با تولید جدید و عرضه گسترده مشکل طی امروز و فردا حل می شود و شاهد اشباع بازار خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه در مورد سایر گروه‌های کالایی، موجودی به اندازه کافی است، خاطرنشان کرد: در مورد نان با توجه به اینکه سیاست دولت عدم تغییر قیمت می باشد و از سوی دیگر آرد صنف و صنعت نیز آزادسازی داشته نگرانی‌هایی در مورد خروج آرد از نانوایی های سنتی به سمت نانوایی ها صنعتی و صنایع غذایی وجود دارد که با تشدید کنترل ها و همراهی اتحادیه ها، مشکلات به حداقل می رسد و تا زمان صدور حواله الکترونیکی با تشدید نظارت‌ها این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/


11562266
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی به جنایت ختم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۹ استان، از امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین تصادفات فوتی عابرین در شهر تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های شهید حکیم، همت، نواب، چمران، زین الدین و بابایی پرحجم است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های حکیم، همت، آبشناسان، نواب، چمران، زین الدین، بابایی و میدان سبلان پر حجم ،آزادراه و بزرگراه سعیدی فعلا خلوت هستند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۲۵ تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد و هر ماه حداقل دو طرح عمرانی افتتاح خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است