فرهنگی‌هنری 12:24 - 06 تیر 1401

اقدامات ذلیلانه تروریستی عزم انقلابیون را راسخ‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت واقعه هفتم تیر بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ یادآور اقدام تروریستی و ضد بشری منافقین کوردل و خائن در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی است که در پی آن سیدالشهدای انقلاب اسلامی آیت الله دکتر بهشتی (ره) و ۷۲ یاور امام و انقلاب در کربلای سرچشمه به ملکوت اعلی پیوستند.

این اقدام لایه‌های نفاق را آشکار کرد و نقاب دروغین شعار آزادی را از چهره کریه منافقین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشت و کوس رسوایی شأن را تا ابد در کرانه هستی نواخت.

کثرت اقدامات تروریستی در بازه‌های زمانی ششم لغایت ۱۲ تیرماه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچون سوء‌قصد نافرجام به حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) رئیس جمهور محترم وقت، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام و انقلاب، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق و شهادت ۱۱۰ نفر و مجروح شدن ۵ هزار تن، به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین و آیت‌الله صدوقی امام جمعه یزد، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس و به شهادت رساندن ۲۹۰ مسافر و خدمه هواپیما، تنها گوشه‌ای از ماهیت پلید و سیاه حقوق بشر آمریکایی است.

آری، اتحاد شوم نفاق داخلی و استکبار جهانی از آغارین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نمایان گر شدت بغض و کینه مخالفان اسلام ناب محمدی (ص) از شکل گیری حکومتی مبتنی بر اندیشه مترقی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی در عصر ظلمت و جاهلیت بود.

رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در پی این جنایت فرمودند: «اشخاصی بودند که آن قدری که من از آن‌ها می‌شناسم از ابرار بوده‌اند، از اشخاص متعهد بوده‌اند که در رأس آن‌ها مرحوم شهید بهشتی است… و آنچه که من راجع به ایشان متأثر هستم، شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است و آن مظلومیت ایشان در این کشور بود… این کوردلان مدعی مجاهدت برای خلق، گروهی را از خلق گرفتند که از خدمتگزاران فعال و صدیق خلق بودند… شما با اسم خلق از دشمنان خلق و راه صاف کنان چپاولگران شرق و غرب می‌باشید.»

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز در مورد این واقعه می‌فرماید: «وقتی به حادثه هفتم تیر نگاه می‌کنیم، معنای بزرگی در این واقعه تلخ وجود دارد، که با همه تلخی، آن معنا شیرین است؛ و آن عبارت است از زنده بودن، پویا بودن، بالنده بودن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی.»

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تاریخ ساز هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضائیه به مجاهدان و رهروان سیدالشهدای انقلاب اسلامی در قوه قضائیه، اعلام می‌دارد؛ امت شهید پرور و انقلابی ایران، با آگاهی و بصیرت، قدم در راه این نظام مقدس و آرمان‌های الهی آن نهاده اند و اقدامات ذلیلانه کوردلان منافق تحت حمایت شیطان اکبر و رژیم منفور صهیونیستی نه تنها خللی در عزم و اراده راسخ امت حزب الله ایجاد نکرده، که ما را مصمم‌تر در حرکت در این راه پرافتخار و نورانی تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) خواهد کرد. ان شاالله


11606550
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های متفاوتی مانند «نیاز»، «دیپورت» و «شلیکی از میان دیوار» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: در برنامه‌ریزی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توجه به ایرانی‌گری ضروری است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ویژه برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» رادیو جوان برای شب‌های قدر به مدت پنج شب از حرم مطهر رضوی با حضور کارشناسان مذهبی و مداحان پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در روایتی به بندگانی اشاره می‌کنند که از رحمت الهی دور می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از سوالات و شبهاتی که ممکن است برای خیلی از افراد به وجود آید این است که آیا واقعاً اسلام دین آسانی است؟ که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بالاترین حجم از استقبال مردم نسبت به روز‌های گذشته مواجه بود و فعالیت بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتمام رسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است