سیاسی 15:07 - 08 مهر 1403
رئیس مرکز تحقیقات دفاع مقدس گفت: شهید سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام و محور مقاومت بود.

ریشه رژیم صهیونیستی با ترور شکل گرفته است

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور سردار رمضان شریف، رئیس مرکز تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد. 

شریف در این جلسه با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهید سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام و محور مقاومت بود. او برای همه آزادگان و به‌ویژه مسلمانان مورد احترام بود.

وی ادامه داد: شهید نصرالله حدود سی‌سال رهبری جنبش حزب الله را بر عهده داشتند و با تدبیر و دانش‌استثنایی در حوزه امنیتی از مردم غزه، فلسطین، لبنان و مسلمانان حمایت کردند. او مایه افتخار علمای اسلام و تشیع بود.

او‌ همچنین گفت: حزب الله‌ اولین شکست سنگین را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد، حتی اعراب باهم در این ۷۲ سال نتوانستند تا این شکست را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنند.

رمضان شریف بیان کرد: همه اقوامی که در لبنان زندگی می‌کردند شهید نصرالله را به دیده تحسین نگاه می‌کنند. بدون شک اسرائیل از سال‌های بسیار دور به دنبال ترور سید بوده است. ریشه رژیم صهیونیستی با ترور شکل گرفته است؛ از رهبران نظامی گرفته تا دانشمندان و... در دستور رژیم صهیونیستی بوده است.

رئیس مرکز تحقیقات دفاع مقدس اظهار داشت: آمار ترورها و شهادت‌ها در بعد از طوفان الاقصی فرق کرده‌ اما ماهیت همان است و تغییر نکرده است. این موضوع برای محور مقاومت و اسلام بسیار مهم است که همه دنیا در حال تماشا است که بعد از این اتفاق شرایط چه شرایطی اتفاق می‌افتد؟

او‌ همچنین در ادامه گفت: چه در دوره شهید سید عباس موسوی و چه بعد از او، حزب‌الله و محور مقاومت قدرتمندتر و عملیاتی‌تر شده و عزم مردم فلسطین برای پیمودن راه شهدا افزایش پیدا خواهد کرد.

سردار شریف در مورد راه حزب‌الله بعد از شهادت سید حسن نصرالله گفت: اتفاق خاصی در ساختار حزب نمی‌افتد. ساختار سازمان رزم حزب‌الله علی‌رغم ترورهای قبلی، نه‌تنها ضعیف بلکه قوی شده است.

او همچنین درباره حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان گفت: حزب الله برای شروع جنگ زمینی دست برتر را دارد و  شکی در آن نیست.

شریف همچنین افزود: بمب‌های استفاده شده در عملیات شهادت سیدحسن نصرالله بمب‌های سنگرشکن‌های آمریکایی بوده است. افکار عمومی امروز پشتیبان لبنان و فلسطین هستند و دست‌وپا زدن نخست‌وزیر جاهل صهیونیست‌ها به جایی نخواهد رسید.

خبرنگار: مهسا حنیفه

 


12098343
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، پس از حدود ۵۰ دیدار به سفر فشرده خود پایان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با رأی هیأت امنای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری دوباره به‌عنوان رئیس این مرکز در دوره دوازدهم مجلس انتخاب شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی قدس سپاه در پی شهادت سید حسن نصرالله در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران حضور یافت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر حیدری با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات با رأی اعضای دیوان محاسبات کشور‌های آسیایی موسوم به آسوسای، به عضویت کمیته حسابرسی آسوسای برای یک دوره سه ساله درآمد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: پارلمان‌ها و دولت‌های کشور‌های اسلامی باید برای پاسخی بازدارنده به صهیونیست‌ها و پیگیری اقدامات حقوقی ترور سید حسن نصرالله بسیج شوند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز تحقیقات دفاع مقدس گفت: شهید سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام و محور مقاومت بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پزشکیان در حکمی علی عبدالعلی‌زاده را به سمت نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاست‌های کلی توسعه دریامحور منصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پزشکیان در حکمی علی عبدالعلی‌زاده را به سمت نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاست‌های کلی توسعه دریامحور منصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی کروبی در پی شهادت سید حسن نصرالله، دربیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است