استانی 20:58 - 05 خرداد 1401

اختصاص ۳ میلیارد برای بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری «ونایی»

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز پنج شنبه در جلسه با فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه توسعه راه‌های استان لرستان در قالب اعتبارات سال آینده با جدیت و دقت و بر اساس شاخص بهره مندی هر شهرستان تهیه و نهایی می‌شود، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات و تعریف پروژه‌های هر شهرستان بر اساس جایگاه آن نسبت به میانگین کشوری در نظر گرفته می‌شود و جذب اعتبارات توازن و محرومیت زدایی با رویکرد اولویت بندی پروژه‌ها در دستور کار است.

وی گفت: بر اساس اعتبارات سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه امسال ۲۰ کیلومتر راه روستایی دارای اولویت در بروجرد به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار به بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری «ونایی» خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات حوادث و با تلاش فراوان اختصاص یافته است.

شیروانی اظهار داشت: اعتبارات خوبی برای خرید ماشین آلات به استان اختصاص یافته است و تجمیع ماشین آلات و امکانات شهرستان‌ها برای اجرای پروژه‌های اولویت دار در برنامه قرار دارد.

وی، ساماندهی ورودی استان در محور بروجرد - اراک را از اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: این نوید را به مردم می‌دهیم در سال آینده هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته در بروجرد نداشته باشیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به اهمیت توسعه حمل و نقل و نقش آن در درآمدزایی گفت: در حوزه حمل و نقل از استان‌های موفق کشور هستیم ناوگان اتوبوس استان از جوان‌ترین ناوگان محسوب می‌شود اما در بخش سواری‌های کرایه‌ای و مینی بوس به علت فرسودگی وسایل نقلیه با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم با تخصیص تسهیلات نوسازی و جایگزینی ناوگان جدید شاهد رونق این بخش باشیم.


11574519
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است