استانی 00:09 - 20 اردیبهشت 1400

تشکیل دولت انقلابی زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر بازگیر ضمن تاکید بر تحقق فرامین رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان و انقلابی، اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان تمام تلاش خود را راستای تحقق این مهم به کار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تردیدی نیست که پایه‌گذاری دولت انقلابی ضمن ایجاد نشاط و امید به زندگی، موجب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… و. می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد با بیان اینکه تشکیل دولت انقلابی زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم و در نهایت تمدن اسلامی است، افزود: از این‌رو انتظار می‌رود نیروهای انقلابی با وحدت، انسجام و همبستگی زیرساخت‌های لازم برای تشکیل چنین دولتی را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی با وحدت و هماهنگی در راستای ایجاد دولت جوان و حزب‌الهی تلاش می‌کند، از برگزاری جلسات متعدد برای انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و اقدامات اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در خرم‌آباد خبر داد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد با اشاره به ثبت‌نام ۱۸۰۰ نفر از این شهرستان در سایت شورا، گفت: در همین راستا طی روزهای گذشته رؤسای کمیته و کانون‌های شهرستان معرفی و وظایف هر یک تشریح شد.


11059414
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است