گوناگون 09:50 - 04 تیر 1401

جزئیات ترم تابستانه فشرده دروس معارف دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به تقل از دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید حسن قاضوی، رئیس دانشکده اندیشه و معارف اسلامی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: پنج درس با عناوین دروس اخلاق اسلامی، اندیشهٔ اسلامی ۲، متون اسلامی (‌نهج‌البلاغه_قرآن)، تاریخ امامت و انقلاب اسلامی برای ترم تابستانه امسال ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ دانشگاه تهران در نظر گرفته شده‌اند.

وی افزود: دانشجویان علاقمند به گذراندن این دروس در قالب ترم تابستانه، حداکثر می‌توانند ۲ درس (۴ واحد) را انتخاب کنند.

رئیس دانشکده اندیشه و معارف اسلامی دانشگاه تهران با بیان اینکه این ترم تابستانه فشرده همراه با ویژه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی برگزار می‌شود، اعلام کرد: زمان برگزاری کلاس‌ها از ۲۲ مرداد تا ۵ شهریور ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده است و کلاس‌ها به طور کامل حضوری خواهد بود.

قاضوی با اعلام اینکه ثبت‌نام آغاز شده و تا ۸ تیر ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این ترم تابستانه با عنوان رویداد آیندهٔ روشن «دریچه‌ای به دانشگاه تمدن‌ساز» در دانشگاه‌ تهران و با همکاری مشترک دانشکده اندیشه و معارف اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: تعدادی از برگزیدگان این ترم تابستانه به اردوی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ دانشگاه تهران از طریق نشانی tehran.hodat.ir/ayande_roshan۱۴۰۱ می‌توانند ثبت‌نام کنند.


11603912
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است