ورزشی 12:34 - 26 اردیبهشت 1403
شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی در یک بازی معوقه صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را در فاصله یک هفته به پایان این مسابقات از آرسنال پس گرفتند.

منچسترسیتی با شکست تاتنهام آماده برگزاری جشن قهرمانی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیدهای تیم فوتبال آرسنال برای کسب نخستین قهرمانی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از سال 2003 با پیروزی منچسترسیتی مقابل تاتنهام و صعود این تیم به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس کمرنگ شد.

سیتی در دیداری معوقه از هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) به لندن رفت تا مقابل تاتنهام قرار بگیرد. این بازی در حالی آغاز شد که توقف میهمان منچستری در این بازی، آرسنال را در صدر جدول و امیدوار به قهرمانی نگه می‌داشت اما شاگردان پپ گواردیولا با گل‌های ارلینگ هالند در دقایق 51 و 1+90 (پنالتی) تاتنهام را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند و دست پر به خانه برگشتند.

با این نتیجه منچسترسیتی بیست‌و‌هفتمین پیروزی‌اش را در فصل جاری کسب کرد و 88 امتیازی شد تا با دو امتیاز بیشتر نسبت به آرسنال، به صدر جدول صعود کند و حالا آماده برگزاری جشن هشتمین قهرمانی (ششمین قهرمانی‌اش در لیگ جزیره با پپ گواردیولا) شود.

 

پیروزی سیتی در بازی خانگی هفته پایانی مقابل وستهام با هر نتیجه‌ای این تیم را قهرمان می‌کند. توقف آرسنال نیز در لندن برابر اورتون، سیتی را صرفنظر از هر نتیجه‌ای که برابر وستهام کسب کند، قهرمان خواهد کرد.

دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، روز سی‌ام اردیبهشت به‌صورت همزمان از 18:30 برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/


12055653
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ستاره تیم رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن دیدار انگلیس و صربستان انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی انگلیس در گلزن کرشن با یک گل از سد تیم صربستان گذشت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» مربی تیم ملی ایران گفت: کسی باید از میانگین سنی تیم ملی انتقاد کند که فوتبال را بفهمد و بداند میانگین سنی چیست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک و تخصصی علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با انجمن ورزش چوگو در محل این فدراسیون برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ووشوکاران ایران با کسب ۲۵ مدال رنگارنگ به کار خود در بازی‌های بریکس روسیه پایان دادند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی هلند موفق شد با نتیجه دو بر یک لهستان را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ۳ نماینده ووشو بانوان کشورمان در بخش ساندا ۲ مدال طلا و یک مدال نقره در بازی‌های بریکس روسیه کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ همانند فصول گذشته با آرامش و به دور از هرگونه هیاهو فعالیت نقل و انتقالاتی خود را انجام می‌دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با عقد قراردادی به گهرزمین سیرجان پیوست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مبینا فلاح کماندار ایران با صعود به جمع هشت ورزشکار برتر مسابقات کسب سهمیه در ترکیه به المپیک ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است