مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار سیاسی در صدر رسانه ها


جمعه 07 اردیبهشت - 09:10
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:06
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:00
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:41
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:00
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
جمعه 07 اردیبهشت - 07:06
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
جمعه 07 اردیبهشت - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:02
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 20:36
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 20:35
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.

مهمترین اخبار اقتصادی در صدر رسانه ها


جمعه 07 اردیبهشت - 09:00
«باشگاه خبرنگاران» معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و در صورت پرداخت تسهیلات ساخته می‌شوند.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:58
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و بارش های رگباری، سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسیده است.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:45
«باشگاه خبرنگاران» رئیس تحقیقات تغذیه دام و طیور موسسه تحقیقات علوم دامی از امکان جبران خلاء عملکردی در دامداری‌ها با استفاده از خوراک کامل دام خبر داد.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:31
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش جوجه‌ریزی‌ها، ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ در راستای تعدیل قیمت در بازار باید صادر شود.
جمعه 07 اردیبهشت - 07:30
«باشگاه خبرنگاران» طبق مصوبه شورای عالی مسکن، ثبت آگهی ملکی در سکو‌های اینترنتی منوط به احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان است.
جمعه 07 اردیبهشت - 00:02
«باشگاه خبرنگاران» بنابر آمار‌های اعلامی سالانه ۲۰ درصد خروج ارز مربوط به واردات کالا‌های اساسی است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم کشت قراردادی و خودکفایی محصولات اساسی، میزان واردات کاهش می‌یابد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 20:57
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: صدور پروانه های ساختمانی در متوسط مدت زمان ۶ماه صادر می شود.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 15:48
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 14:48
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 14:17
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: با توجه به شرایط مساعد بارش و پیش بینی ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه تحویل اعلام شود.

مهمترین اخبار ورزشی در صدر رسانه ها


طراحی سایت در اصفهان

جمعه 07 اردیبهشت - 08:17
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:00
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 23:12
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 22:18
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:24
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:11
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:01
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 19:57
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 18:14
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 18:05
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.

مهمترین اخبار علمی فناوری در صدر رسانه ها


جمعه 07 اردیبهشت - 08:57
«باشگاه خبرنگاران» هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:52
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان برای تعیین زمان شکل‌گیری میدان مغناطیسی زمین، سنگ‌های باستانی حاوی آهن را در گرینلند بررسی کردند.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:51
«باشگاه خبرنگاران» ایلان ماسک در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرده است که ربات انسان‌نمای اپتیموس شرکت تسلا احتمالا از سال ۲۰۲۵ فروش خود را آغاز می‌کند.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:00
«باشگاه خبرنگاران» آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 23:24
«باشگاه خبرنگاران» تنها دو ماموریت رباتیک به عطارد راه پیدا کردند، اما همین ماموریت‌ها نیز برای رد بسیاری از فرضیه‌های نادرست درباره این دنیای داغ بسیار مهم بودند.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 22:11
«باشگاه خبرنگاران» بایت‌دنس شایعه‌ی فروش تیک‌تاک را تکذیب کرد و گفت برنامه‌ای برای واگذارکردن این شبکه‌ی اجتماعی ندارد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:31
«باشگاه خبرنگاران» گوگل پس از واکنش‌های منفی کاربران یوتیوب، طراحی جدید این پلتفرم را از دسترس خارج کرد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 20:26
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 20:20
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به شناسایی افرادی که ابزار ممنوعه به همراه داشتند، از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها تشکر کرد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 18:31
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل متا اعلام کرد: که غول فناوری هنوز سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد.

مهمترین اخبار اجتماعی در صدر رسانه ها


جمعه 07 اردیبهشت - 08:24
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:22
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:15
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:12
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 17:23
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 15:47
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 14:51
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 12:38
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 12:25
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 11:38
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.

مهمترین اخبار استانی در صدر رسانه ها


پنجشنبه 06 اردیبهشت - 12:44
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 12:44
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مهمترین اخبار بین‌الملل در صدر رسانه ها


جمعه 07 اردیبهشت - 09:42
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و معاون نمایندگی پاکستان در سازمان ملل خواستار توقف ماشین جنگی اسرائیل در نسل‌کشی مردم غزه شد.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:31
«باشگاه خبرنگاران» یک هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا و جلوگیری از حمله به رفح امروز به اراضی اشغالی سفر می‌کند.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:25
«باشگاه خبرنگاران» یک استاد فلسطینی ساکن در تورنتو بخشی از زندگی طاقت فرسای خانواده خود در زیر بمباران‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را روایت کرد.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:19
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام صهیونیست نسبت به خطرات تشدید تنش‌ها با حزب‌الله هشدار داد و گفت تعداد بالای موشک‌های مقاومت، سیستم‌های دفاع هوایی را دچار مشکل می‌کند.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:10
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام ارشد نظامی آمریکا مدعی شد که دولت بایدن ساخت اسکله موقت در ساحل غزه را برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی آغاز کرده است.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:07
«باشگاه خبرنگاران» اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:01
«باشگاه خبرنگاران» در پی همکاری رئیس دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا با پلیس برای سرکوب دانشجویان حامی غزه، درخواست‌ها برای برکناری رئیس مصری الاصل این دانشگاه افزایش یافت.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:35
«باشگاه خبرنگاران» تحقیقات نیویورک تایمز حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی با وجود اطلاع‌رسانی درباره سایت‌های متعلق به آژانس‌های امدادی غربی در نوار غزه، به عمد آن‌ها را هدف قرار می‌دهد.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:29
«باشگاه خبرنگاران» دادگاهی در سن پترزبورگ حکم مسدود کردن وجوه متعلق به «جی پی مورگان» بزرگترین بانک آمریکایی در روسیه را صادر کرد.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:29
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که این رژیم مایل است در ازای توافق با حماس از قصد خود برای حمله به شهر رفح صرف نظر کند.

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری در صدر رسانه ها


جمعه 07 اردیبهشت - 09:44
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:40
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
جمعه 07 اردیبهشت - 07:57
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
جمعه 07 اردیبهشت - 07:55
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
جمعه 07 اردیبهشت - 07:51
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 23:23
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 23:15
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 22:30
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:32
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 17:22
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.

مهمترین اخبار چند رسانه‌ای در صدر رسانه ها


جمعه 07 اردیبهشت - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» شایع‌ترین علت بروز بیماری بیرون‌زدگی چشم در افراد بزرگسال بیماری‌های تیروئید و در کودکان تروما‌های نامحسوس و خونریزی‌های داخل اوربیت است.
جمعه 07 اردیبهشت - 00:15
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله کاشانی، مردم را به تظاهرات علیه تشکیل رژیم صهیونیستی فراخوانده بود.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 23:37
«باشگاه خبرنگاران» دو جغد لانه‌ای را که سنجاب‌های دشتی در دل زمین حفر کرده بودند، تصاحب کردند.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 23:18
«باشگاه خبرنگاران» یک خودروی پراید در محل پارک جرثقیل قرار داده شده بود که راننده آن مجازات شد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 22:52
«باشگاه خبرنگاران» اپراتور هلال احمر قم، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:35
«باشگاه خبرنگاران» پلیس فرانسه تجمع دانشجوییِ حامیان فلسطین در پاریس که همزمان با سخنرانیِ رئیس‌جمهور فرانسه در دانشگاه سوربن برگزار می‌شد را سرکوب کرد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 20:59
«باشگاه خبرنگاران» استفاده از ربات در اداره پست چین موجب کاهش هزینه‌ها و نیروی کار تا ۵۰ درصد شده است.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 20:15
«باشگاه خبرنگاران» در این ویدئو با خواص گل سرخ یا گل محمدی آشنا می‌شوید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 19:54
«باشگاه خبرنگاران» سیگار الکترونیکی یا ویپ باعث شبیه‌سازی نیکوتین به کمک تبخیر مایع الکترونیکی و المنت حرارتی می‌شود.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 18:07
«باشگاه خبرنگاران» ماده اصلی لیوان سرامیکی دوغاب است که از خاک چند شهر مختلف ساخته می‌شود.

مهمترین اخبار وبگردی در صدر رسانه ها


جمعه 07 اردیبهشت - 09:33
«باشگاه خبرنگاران» در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تأمین اجتماعی مشروط به داشتن سابقه حق‌بیمه نیست.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:24
«باشگاه خبرنگاران» درحالی که موضوع جلوگیری از سرعت گرفتن روند پیری جمعیت یکی از مهمترین سیاست‌های دولتمردان است یکی از مهمترین سوال‌ها سن مناسب فرزندآوری است.
جمعه 07 اردیبهشت - 09:18
«باشگاه خبرنگاران» امام خمینی (ره) ۳۵ سال پیش در پیامی که ۲۹ تیر ۱۳۶۷ صادر شد و به پیام قطعنامه شهرت یافت، خیزش ملت‌های جهان علیه آمریکا و سایر مستکبران را نوید داده بودند.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:30
«باشگاه خبرنگاران» بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.
جمعه 07 اردیبهشت - 08:00
«باشگاه خبرنگاران» اگر فکر می‌کنید رشته «آبیاری گیاهان دریایی» شوخی بامزه‌ای است، بد نیست بدانید واقعاً رشته‌های دانشگاهی مثل «زامبی شناسی»، «دلقک شناسی» و «آداب تماشای تلویزیون» در دنیا هستند که در ظاهر شبیه یک لطیفه محسوب می‌شوند
جمعه 07 اردیبهشت - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:22
«باشگاه خبرنگاران» پیام‌هایی که از رویاهای خود دریافت می‌کنیم. نمادها یا کهن الگوهای اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام ها توجه می کنیم، مسیر تکامل روح خود ر...
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 21:05
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل آمریکا با تاکید بر این‌که این تحولات و اصل داستان اعتراضات دانشجویی، واقعیت آمریکا بدون روتوش را نشان می‌دهد،‌ گفت البته اعتراضات بر سیاست حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها تاثیری ندارد، اگرچه بایدن گاهی اوقات حرف‌های دو پهلو می‌زند...
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 20:30
«باشگاه خبرنگاران» ابعاد گسترده ناشی از استفاده عراق از سلاح‌های شیمیایی، به تدریج توجه افکار عمومی را به خود معطوف کرد.
پنجشنبه 06 اردیبهشت - 16:00
«باشگاه خبرنگاران» کبد مسئول جریان روان احساسات، انرژی و خون است هنگامی که کبد به درستی کار می‌کند، احساسات متعادل می‌شوند.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است