ورزشی 08:48 - 20 شهریور 1393
دبیرکل فدراسیون فوتبال:
اراک - ایرنا - دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی قوی و کارآمد از زیررشته های فعال فوتبال در تمامی استانها برای کیفی سازی برنامه ها و اقدامات کارشناسی هدفمند ضروری است.

'مهدی محمد نبی' شامگاه چهارشنبه در نشست مجمع سالانه هیات فوتبال استان مرکزی در شهر مهاجران افزود: بانک اطلاعاتی قوی ابزاری موثر در بالا بردن کیفیت تخصیص اعتبار و تسهیلات برای پیشبرد برنامه ها ، استعدادیابی و توسعه زیررشته های فوتبال است.



وی توضیح داد: پیش از این تیم های لیگ برتر مجاز به استفاده از اعتبارو درآمد های این حوزه بودند اما به تازگی با مصوبه جدید هیات ریسه فدراسیون فوتبال درآمدهای حاصل از لیگ برتر مشمول ورزش بانوان و توسعه ورزش های پایه و همگانی نیز می شود.



دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: استان مرکزی در برنامه های ورزشی از وضعیت مطلوبی برخوردار است و کارکرد هیات های ورزشی این استان می تواند به عنوان الگویی برای سایر استانها باشد.



محمدنبی بیان کرد: ارتباط و تعامل قوی ارکان ورزش فوتبال در استان مرکزی سرمایه ای ارزشمند است که باید از این ظرفیت به شایستگی در توسعه فوتبال این خطه بهره گرفته شود.



وی عنوان کرد: حضور نماینده استان مرکزی در فوتبال لیگ دسته دو کشور یک امتیاز است اما استان مرکزی شایستگی صعود به لیگ دسته یک را دارد و پیش از این نیز ظرفیت های خود را در این بخش به منصه ظهور گذاشته است.



مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: زیرساخت های ورزش فوتبال در این استان نسبت به سایر رشته ها قوی تر است و یکی از سیاستهای مهم در برنامه های مدیریت فوتبال استفاد ه از ظرفیت های آموزش و پرورش و دانشگاهها است.



'سعید ملکی' افزود: اساس برنامه های ورزشی در استان مرکزی بر توسعه ورزش همگانی گذاشته شده اما تقویت ورزش قهرمانی و استعدادیابی و پرورش نیروهای مستعد نیز با قوت دنبال می شود.



وی اظهار کرد: توسعه ورشته های ورزش همگانی به صورت رایگان در پارکها، توجه به ورزش بانوان، اشاعه اخلاقمداری و حفظ ارزشهای اسلامی ، توسعه مدال آوری ، مشارکت بخش خصوصی و تشکیل انجمن های قوی ورزشی از راهبردهای اساسی ورزش استان مرکزی است.



رییس هیات فوتبال استان مرکزی نیز گفت: تاخیر در تشکیل مجمع سالانه فوتبال استان مرکزی به دلیل برگزاری رقابتهای جام جهانی بوده است.



'محسن غفاری' افزود: برگزاری فستیوال های فوتبال دختران و پسران با کمک آکادمی ملی المپیک در استان، اعزام 25 نفر از ورزشکاران مرد استان مرکزی در رده بزرگسالان و پایه و زنان دررده بزرگسالان به تیم ملی فوتبال از جمله اقدامات انجام شده است.



وی توضیح داد: هم اینک تنها یک تیم با حمایت ایرالکو در لیگ دسته دوم فوتبال کشور فعالیت دارد و نیاز است با توجه به حضور قوی صنایع بزرگ و مادرتخصصی برای ارتقای فوتبال به لیگ دسته یک تلاش کنیم.



وی بیان کرد: پارسال دو هزار و 500 مسابقه کشوری، عشایری، کارگری و استانی در رده های مختلف در استان مرکزی برگزار شده است.



غفاری اضافه کرد: معرفی مربیان واجد شرایط به آکادمی فوتبال کشور به منظور تربیت مدرس در ریزرشته های پایه فوتبال ، ساماندهی 25 مدرسه فوتبال در سال جاری، وارد کردن بخش خصوصی به روشهای مختلف برای توسعه مربیگری و داوری ، شناسایی استعدادهای روستایی و هدایت آنها از راهبردهای در دست انجام است.



در این نشست تقویم ورزشی تدوین شده استان مرکزی برای تصویب نهایی به شور گذاشته شد.ک/2



560/559

انتهای پیام /*


4699987
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سامیار الیاسی به همراه هم تیمی ایتالیایی خود جواز حضور در فینال دونفره تور جهانی تنیس را بدست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهترین مکان برای برگزاری مسابقات تیم‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا، ورزشگاه شهر قدس است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور امروز با گلزنی به تیم آلومینیوم اراک اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی مانند همه شهرآوردها، بازی خیلی مهمی است و ان‌شاالله نتیجه خوبی می‌گیریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم با بردن دربی خط بطلانی بر حرف‌ کسانی که می‌گویند بازی در اراک نحس است، بکشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی نساجی درباره کنار گذاشتن عباس زاده از تیمش توضیح داد و بر تصمیم خود پافشاری کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملوان بندرانزلی با ۲ گل شمس آذر قزوین را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست مقابل کاستاریکا از جام جهانی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال هلند موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ پاراگوئه را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است