ورزشی 08:41 - 13 بهمن 1393
یزد - ایرنا - جمعی از تماشاگران یزدی در حین و بعد از مسابقه تیم های فوتبال فولاد یزد و مس رفسنجان که در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد با شعارهای خود حمایت استاندار از تیم های این استان در لیگ آزادگان را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، این عده حتی در پایان مسابقه که در چارچوب هفته دوازدهم لیگ آزادگان برگزار شد با تجمع در کنار رختکن تیم فولاد یزد ضمن انتقاد از باخت خانگی این تیم در مقابل مس رفسجان از 'سید محمد میر محمدی' استاندار یزد خواستار حمایت مالی و حل مشکلات این تیم شدند.



- تماشاگران یزدی همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقه بارها در شعارهای خود خواستار کناره گیری برخی از عوامل و دست اندکاران باشگاه فولاد یزد و همچنین بررسی شکست های مکرر این تیم توسط مدیرکل ورزش و جوانان یزد شدند.



- این افراد حین این مسابقه همچنین بشدت از عملکرد هیات فوتبال یزد و مسوولان اجرایی و ورزشی این استان در تقویت نکردن تیم فولاد یزد ابراز ناخرسندی کردند.



- مسابقه تیم های فولاد یزد و مس رفسنجان بخاطر تقارن با یوم الله 12 بهمن سالروز ورودی تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی با آیین گلباران تمثال این معمار کبیر نظام و همچنین سرود نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد.



- تماشاگران یزدی در پایان این مسابقه نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی را مورد خطاب قرار داده و از ' جوکار ' خواستار حل نیازهای باشگاه فولاد یزد شدند .



- در تیم فولاد یزد چند بازیکن بومی شامل مهران درویش، محسن زارع زاده و ابراهیم فلاح بازی کردند.



- در نیمه اول سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد دینکو یلیچیچ ' از جایگاه ویِژه این مسابقه را تماشا و در نیمه دوم از کنار زمین تیم خود را هدایت کرد.



- این مسابقه از نیمه دوم بصورت زنده برای شنوندگان رادیو پخش شد و از ضبط آن برای شبکه تابان و برنامه گزارش ورزشی این رسانه خبری نبود.



- خبرنگاران ایرنا و روزنامه پیمان همانند هفته های گذشته نسبت به تهیه خبر و گزارش این مسابقه اقدام کردند و از خبرنگاران سایر رسانه ها خبری نبود .



- این مسابقه را رضا کرمانشاهی از تهران، محسن سطانی از البرز و امیر محمد داوودزاده از تهران قضاوت کردند و ناظر داوری اسماعیل صفیری از اصفهان بود.



- داور در نیمه اول یک دقیقه و در نیمه دوم سه دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد.



- بازیکنان فولاد یزد در نیمه اول و دوم چند موقعیت مناسب گلزنی را بخاطر عجله از دست دادند و همچنین دیرک دروازه مانع گلزنی آنها شد.



- 150 هوادار تیم فولاد یزد و همچنین 30 هوادار تیم مس رفسنجان در طول برگزاری این مسابقه تیم های خود را تشویق کردند.



- در پایان این مسابقه که عصر روز یکشینه در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد تیم مس رفنسجان دو بر یک تیم فولاد یزد را شکست داد. ک4



7536/616

انتهای پیام /*


5754793
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سامیار الیاسی به همراه هم تیمی ایتالیایی خود جواز حضور در فینال دونفره تور جهانی تنیس را بدست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهترین مکان برای برگزاری مسابقات تیم‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا، ورزشگاه شهر قدس است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور امروز با گلزنی به تیم آلومینیوم اراک اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی مانند همه شهرآوردها، بازی خیلی مهمی است و ان‌شاالله نتیجه خوبی می‌گیریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم با بردن دربی خط بطلانی بر حرف‌ کسانی که می‌گویند بازی در اراک نحس است، بکشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی نساجی درباره کنار گذاشتن عباس زاده از تیمش توضیح داد و بر تصمیم خود پافشاری کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملوان بندرانزلی با ۲ گل شمس آذر قزوین را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست مقابل کاستاریکا از جام جهانی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال هلند موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ پاراگوئه را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است