ورزشی 08:46 - 22 مهر 1393
اسفند‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
کارشناس جودو کشورمان گفت: این برنامه ما نخ‌نما شده است و با تغییر مربی هیچ اتفاق خاصی در ترکیب اعضای رخ نمی‌دهد.

محمد اسفندآبادی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای عوض کردن مربی باید رزومه مربی‌گیری خود مورد نظر را بررسی کنیم و باید به وی اختیار بدهیم تا بتواند کار کند فردی را که انتخاب کرده اند باید مربیانش را خودش انتخاب کند و اختیارات لازم را داشته باشد نه اینکه او را به عنوان سرمربی و برایش مربی انتخاب کنیم و به او بگوییم باید به همین نفرات کار کنی.



کارشناس جودو کشورمان در ادامه افزود: این برنامه‌ها نخ‌نما شده است و عوض کردن مربی راه به جایی نخواهد برد و این خانه از پای بست ویران است و ره به جایی نمی‌برد.



رییس سابق سازمان لیگ فدراسیون جودو اظهار داشت: رزومه افرادی مشخص است ولی اگر بحث سیاسی است وباید باشند بحث فرق می‌کند و بگویند که این فدراسیون باید چهار سالش پر شود.

این مدت که آمدند نتایج افتضاحی را کسب کرده‌اند.



وی در بازیهای آسیایی اینچئون بانوان گفت: ورزشکار ما سنگ تمام گذاشتند ولی فوتبال و جودو ما هیچ مدالی کسب نکردند آیا عملکرد آنها زیر سوال رفته است؟ اگر رفته ما از وزارت ورزش خواهش می‌کنیم که علت عدم نتیجه‌گیری آنها را اعلام و رسانه‌ای کند.



کارشناس جودو کشورمان تصریح کرد: بحث ما مشکل مدیریتی است نه بحث تعویض مربی وقتی در فدراسیون حرف اول تا آخر را یک نفر می‌زند همین می‌شود. این کارها عوام فریبی و نمایشی است.



اسفندآبادی در خصوص مربی خارجی تاکید کرد: در خصوص آوردن مربی خارجی باید بررسی‌های زیادی می‌شود و مربی به ایران آورده شود که بتواند به جودو کمک کند نه اینکه به اسم مربی خارجی هر کسی را بیاوریم و بعد از مدتی اخراجش کنیم.



وی در خاطر نشان کرد: تا مشکل مدیریتی حل نشود جودو ما درست نمی‌شود و با عوض کردن مربی هیچ اتفاق خاصی در این ورزش المپیکی نخواهد رخ داد.



انتهای پیام/




4938603
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است