ورزشی 15:26 - 05 آبان 1393
فن خال:
لوییس فن خال از کسب تساوی برابر تیم صدر جدولی چلسی ابراز رضایت و خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی برگزاری مهمترین و حساس‌ترین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس دو تیم چلسی و منچستر یونایتد در اولد ترافورد به مصاف هم رفتند که در نهایت یونایتدی‌ها توانستند با تکیه بر مهاجم هلندی خود یعنی"رابین فن پرسی" گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر رسانند.



رابین فن پرسی پس از به ثمر رساندن گل پیراهنش را درآورد که همین مسئله موجب جریمه شدن وی شد و لوییس فن خال این کار او را علی رغم گل زنی‌اش احمقانه دانست.



لوییس فن خال در این خصوص گفت:وی کار بسیار احمقانه‌ای را پس از به ثمر رساندن گل انجام داد،‌درست است که شما هیجان زده هستید ولی این دلیل نمی‌شد که پیراهن خود را در بیاورید، چرا که پس از آن باید پذیرای یک کارت زرد باشید و واقعا کار عاقلانه‌ای نیست.



وی همچنین در خصوص صحت گلی که فن پرسی زد و اعتراض خوزه مورینیو سرمربی چلسی در این خصوص افزود: ما لایق این گل بودیم، من فکر می‌کنم خوزه مورینیو نیز به خوبی نیز به این امر واقف است.



این مسئله بسیار جالب است، ما فرصت‌ها و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و در پایان نیز به خلق موقعیت و استفاده از آنها ادامه دادیم تا اینکه چلسی گل نخست را به ثمر رساند، مسئله‌ای که باعث شد تا کار ما سخت شود، پر کردن فضاهای زمنین توسط حریف بود.



ما به کارمان و همکاری با یکدیگر ادامه دادیم و فکر می‌کنم بدون هیچ مشکلی لایق این نتیجه و در کل تساوی بودیم، ما در این بازی دیدیم که می‌توانیم چلسی را حتی از میان برداریم، من این مسئله را نزدیک به هر دیداری می‌گویم، اما این بار موضوع فرق می‌کرد چرا که ما

باید به مصاف تیم قدرتمندی مانند چلسی که هم اکنون در صدر جدول قرار دارد می‌رفتیم به تیمی که می‌توانستیم از آن یک تساوی بگیریم.



اما مسئله خوشحال کننده‌ای که در این میان وجود دارد این است که ما نشان دادیم که بر این مسئله باور داریم که می‌توانستیم در مواقعی که نتیجه خوبی کسب نکرده‌ایم باز هم موقعیت سازی کنیم و به گل دست یابیم و این مسئله فوق‌العاده است که برای رسیدن به گل تا دقیقه پایانی "90" بی‌امان جنگیدیم.



سرمربی هلندی در خصوص حضور نداشتن بازیکن محبوب منچستر یونایتد فیل جونز در این دیدار گفت: پس از یک دوره مصدومیت طولانی ظاهر شد، او یک هفته تمرین کرد تا بتواند 90 دقیقه بازی کند. اما در روز دوشنبه نتوانست به تمرینات ادامه دهد من هم با این صلاحدید که ادامه تمرینات ممکن است درخشش جونز در این فصل را هم به مخاطره بیاندازد، خواستم که در این بازی حضور نیابد.



انتهای‌پیام/

5053425
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است