ورزشی 13:53 - 30 تیر 1393
ارومیه - ایرنا - رییس هیات دوومیدانی آذربایجان غربی گفت: کاوه موسوی با آمادگی خوبی که دارد می تواند ضمن دفاع از عنوان نایب قهرمانی کوانگجو، رنگ مدال بازی های آسیایی اینچئون را طلایی کند.

حسین فهیمی روز دوشنبه در خصوص آخرین وضعیت کاوه موسوی تنها پرتابگرملی پوش کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موسوی از دهم تیرماه جاری برای کسب آمادگی بیشتر در کمپ استایکی کشور بلاروس تمرینات آماده سازی را آغاز کرده و تا 25 شهریور ماه سال جاری در این کشور به سر می برد.



وی اظهار کرد: حضور موسوی در کشور بلاروس با حمایت های فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوومیدانی آذربایجان غربی ترتیب یافته است و برای حضور این ملی پوش شایسته در بازی های آسیایی اینچئون بسیار لازم و ضروری بود.



فهیمی ادامه داد: ملی پوشان دوومیدانی کشورمان برای آماده سازی هرچه بیشتر در مسابقات بین المللی بلاروس شرکت کردند که در این رقابتها موسوی با پرتابی معادل 69 متر و 88 سانتیمتر به مدال نقره این تورنمنت بین المللی دست یافت.



وی افزود: پیش از این قرار بود مربی بلاروسی برای انجام تمرینات آماده سازی به همراه سه ورزشکار به شهر ارومیه سفر کند که این امر با مخالفت کمیته ملی المپیک مواجه شد و ما مجبور به اعزام موسوی به کشور بلاروس شدیم.



فهیمی ادامه داد: تمهیدات خوبی برای آماده سازی این ملی پوش ارزشمند کشورمان انجام شده است و امیدواریم موسوی بار دیگر بتواند مدالی خوش رنگ تر از دوره قبل بازی های آسیایی را به گردن آویزد.



وی گفت: رشته پرتاب چکش رشته ای بسیار حساس است و بسیاری از عوامل همچون خطاهای احتمالی در پرتاب ها و نحوه پرتاب سایر حریفان به صورت کاملا میلی متری و دقیق در عملکرد یک بازیکن و بر هم زدن تمرکزش تاثیر بسزایی دارد و به همین خاطر نمی توان هیچگونه پیش بینی احتمالی در خصوص نتیجه رقابتهای این رشته انجام داد.



فهیمی گفت: موسوی ثبت رکورد 75 متر را در اختیار دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد می تواند با پرتاب همین میزان رکورد به راحتی مدال طلای اینچئون را به گردن آویزد.



وی کشورهای کویت و چین را از اصلی ترین رقبای موسوی در رشته پرتاب چکش اعلام کرد و افزود: امروزه کشورهای عربی سرمایه گذاری زیادی در این رشته دارند و می توانند در آینده نزدیک رقبای قدرتمندی برای هر تیم آسیایی باشند.



این ورزشکار ارومیه ای رشته پرتاب چکش تنها رکورددار کنونی ایران است و با کسب مدال نقره در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو با رکورد 68 و 90 سانتی متر اولین و تنها مدال آور آسیایی (قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی) پرتاب چکش کشور می باشد.



7126/581

انتهای پیام /*






4289375
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است