ورزشی 10:29 - 26 مرداد 1393
زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش تیراندازی استان زنجان از اعزام تیم منتخب بانوان این رشته ورزشی زنجان به رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسام ابراهیم خانی، روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حضور تیم های منتخب از امروز به مدت دو روز در ورزشگاه ˈغدیرˈ قزوین و در دو رشته ˈتیراندازی با تفنگ بادی و تپانچهˈ برگزار می شود.



وی افزود: ˈاکرم محبی ، ناهید بیگدلی و زهرا مظفریˈ و ˈنسرین عباسی، زهرا طالقانی و مینا محمدیˈ ورزشکاران تیم اعزامی زنجان هستند که به ترتیب در رشته های ˈتپانچه و تفنگ بادیˈ به مصاف حریفان خواهند رفت.



ابراهیم خانی یادآور شد: ˈسیده ژیلا جعفری پورˈ به عنوان سرپرست و ˈمیثم همتی و روح الله رجبیˈ به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست و مربی تیم اعزامی زنجان به این رقابت ها را هدایت و همراهی می کنند.



وی، سطح توانمندی ورزشکاران فعال در ورزش تیراندازی زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اعزام تیم تیراندازی زنجان به مسابقات قهرمانی کشور پس از وقفه ای یک ساله صورت می گیرد چراکه اعضا قبلی هیات استان زنجان، پارسال هیچ تیمی را به این رقابت ها اعزام نکرد.



ابراهیم خانی اظهار کرد: رقابت های قهرمانی تیراندازی کشور شهریور هر سال برگزار می شد که امسال زمان برگزاری بنا به دلایلی از سوی فدراسیون مرداد ماه تعیین شد و این دور از انتظار بود چراکه آماده سازی ورزشکاران در زمانی کوتاه سخت و مشکل بود.



دبیر هیات ورزش تیراندازی استان زنجان گفت: این هیات به دلیل تغییر زمان برنامه مسابقات آن طور که باید و شاید نتوانست در خصوص آماده سازی هرچه مطلوب تر و بهتر ورزشکاران اعزامی کار کند و مراتب اعتراض خود را طی نامه ای به فدراسیون اعلام داشته است.



ابراهیم خانی افزود: مسابقات رده مردان نیز از 29 مردادماه جاری به مدت دو روز در ˈقزوینˈ برگزار خواهد شد و هیات نیز در حد وسع و توان تمهیدات لازم را برای حضور توانمندتر تیم زنجان در این رقابت ها اندیشیده که امید می رود زحمات و تلاش ها برای کسب موفقیت ثمربخش باشد.



597/596

انتهای پیام /*






4489996
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است