ورزشی 13:16 - 25 شهریور 1393
تهران - ایرنا - نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در فرایند واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: تاکنون حدود 20 میلیارد تومان از سوی حامیان مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیررضا خادم امروز سه شنبه در نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی و تربیت بدنی علوم ورزشی دانشگاه ها، افزود: حامی مالی باشگاه پرسپولیس تاکنون 10 میلیارد تومان پرداخت کرده است و همین حدود هم از سوی حامی مالی استقلال پرداخت شده است.



خادم درباره واگذاری این دو باشگاه که براساس مصوبه دولت در حال انجام است، گفت: امیدواریم تا پایان سال این اتفاق بیفتد.



معاون پارلمانی و حقوقی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در این نشست به تعامل این وزارتخانه با نمایندگان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید چالش های زیادی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره وجود داشته و دارد اما این وزارتخانه توانست تعاملات بسیار خوبی با مجلس برقرار کند.



وی ادامه داد: در طی این مدت 29 پرسش از مقام عالی ورزش کشور صورت گرفت که از این تعداد به 24 پرسش پاسخ داده شد.



خادم ادامه داد: خوشبختانه تعاملات بین وزارت ورزش و جوانان با مجلس در حدی بود که این وزارتخانه در بین سایر وزارتخانه ها جزو کمترین وزارتخانه هایی بود که از آن سوال شد.



نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در فرایند واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی به حضورش در برنامه رادیویی به همراه دادکان اشاره کرد و گفت: آقای دادکان متخصص فوتبال هستند، از وی در آن برنامه انتظار داشتیم به جای این همه انتقاداتی که برخی از آنها غیرمنصفانه بود، این سوال را مطرح می کرد که آیا وزارت ورزش و جوانان به غیر از این روش راهی برای ساماندهی و واگذاری این دو باشگاه ها داشته و یا دارد؟.



وی گفت: از فردی چون دادکان که متخصص فوتبال هم هستند انتظار می رفت به جای آن همه انتقاد به این سوال پاسخ می داد و یا راهکاری را عنوان می کرد که البته من هنوز پاسخی در این راستا نگرفته ام، انتظار داشتیم که آقای دادکان در کنار ما باشند.



خادم در عین حال تاکید کرد: تا زمانی که در این مسوولیت باشم از اقدامات این وزارتخانه و خود در بحث فرایند واگذاری دفاع می کنم و انتظار داریم که متخصصین ما را در این مسیر همراهی کنند زیرا اگر همراهی آنها نباشد، به نتیجه نخواهیم رسید.



وی از هجمه های غیرمنصفانه که در این مدت در ورزش به ویژه در بحث واگذاری این باشگاه ها صورت گرفت، اظهار تاسف کرد.



در این نشست غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی هم در باره نقش ورزش در سطح سلامت مردم جامعه گفت: برای تحقق این راهبرد باید به دو رویکرد کمی و کیفی آن توجه کرد.



وی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها هدف بر آن است که در سطح کمی بتوانیم سطح مشارکت مردم در ورزش همگانی را تا سال 1404 به 40 درصد برسانیم.



عبدالحیمد احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان هم در باره مسایل فرهنگی در بخش های مختلف ورزشی گزارش هایی را در این جمع ارائه کرد.



مناف هاشمی معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان هم در این نشست به مشکلات در حوزه منابع انسانی این وزارت خانه اشاره کرد و افزود: در بخش معشیت و تسهیلات همکاران با مشکلاتی روبرو هستیم، امیدوارم با پیگیری های محمود گودرزی این مشکلات را به حداقل برسانیم.



وی همچنین در باره تخصیص بودجه فدراسیون ها نیز گزارشاتی ارائه کرد.



دومین نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ها «ورزش در برنامه ششم توسعه کشور» امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونان این وزارتخانه در هتل المپیک در حال برگزاری است.



ورزشی(3)**9250**ن.س

انتهای پیام /*


4740339
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است