ورزشی 08:41 - 22 مهر 1393
همدان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در مقابل تیم راه آهن تهران در جام حذفی فوتبال کشور متفاوت با بازی هایی که در لیگ یک انجام می دهیم، بازی می کنیم.

'داوود مهابادی' روز سه شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: راه آهن یکی از تیم های ریشه دار و با سابقه لیگ برتر فوتبال کشور است و مقابل این تیم با تفکرات فنی متفاوت با آنچه که در لیگ یک دنبال می کنیم، به میدان می رویم.



وی اضافه کرد: تیم پاس بازی های موفقی را در مراحل قبلی جام حذفی و نیز دو هفته نخست لیگ یک انجام داده است اما بازی مقابل راه آهن نسبت به این دیدارها متفاوت است و بازیکنان با انگیزه خاصی به دنبال عبور از این تیم لیگ برتری و رسیدن به مرحله بعدی هستند.



مهابادی اظهار کرد: با وجود فرصت کم پس از بازی سنگین مقابل داماش گیلان، در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم ضمن اینکه با برگزاری کلاس های تئوری بازیکنان را با شرایط و سیستم بازی راه آهن آشنا کردیم.



وی خاطرنشان کرد: نوع بازی راه آهنی ها را به خوبی شناخت دارم و با استفاده از نقاط ضعف این تیم می کوشیم تا در جریان بازی به هدف خود برسیم.



وی دیدار مقابل راه آهن تهران را سنگین برشمرد و گفت: بازی های حذفی باید تیم برنده داشته باشد و چه بسا این بازی به 120 دقیقه هم کشیده شود، اما برای تمامی دقایق بازی برنامه دارم و می خواهیم دست پر به همدان بازگردیم.



سرمربی پاس همدان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدارهای گذشته لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: دو بازی سخت را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این روند با تلاش خوب بازیکنان ادامه یابد.



وی با تقدیر از مدیرعامل باشگاه پاس گفت: حمایت های به موقع مدیریت باشگاه سبب فراهم شدن شرایط بهتر برای تیم ما شده است و ما نیز با نتایج مناسب قدردان وی خواهیم بود.



تیم پاس همدان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه تختی شهر تهران میزبان تیم لیگ برتری راه آهن است.



تیم پیروز این بازی به مصاف برنده دیدار پرسپولیس تهران و کارگر بنه گز بوشهر می رود.



پاسی ها در دو مرحله قبلی رقابت های جام حذفی فوتبال کشوردر فصل جاری موفق به شکست تیم های ذوب آهن نوین اصفهان و بعثت کرمانشاه شده اند.



7520/2624

انتهای پیام /*


4938545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است