ورزشی 09:39 - 13 بهمن 1393
سمنان - ایرنا - مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر در آیینی با حضور استاندار سمنان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اشاره به روند ساخت و مشخصات مجموعه ورزشی آزادگان گفت: با تکمیل و بهره برداری این مجموعه ورزشی زیرساخت لازم برای توسعه ورزش همگانی و حرفه ای در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان فراهم شده است.



'شاهرخ رنجبر بهادری' افزود: مجموعه حاضر با حدود شش هزار و 500 مترمربع زیربنا به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی استان سمنان با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است.



وی گفت: این مجموعه امکان برگزاری بیشتر رشته های ورزشی سالنی از جمله فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و صخره نوردی در سالن اصلی و رشته های بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، کشتی و ورزش های رزمی در هر یک از سالن های اختصاصی آن دارد.



وی افزود: وجود سالن بدنسازی مجهز و حرفه ای، سونای خشک، سالن غذاخوری و خوابگاه 80 نفره تجهیز شده در این مجموعه آن را به یک کمپ کامل برای پذیرایی و میزبانی از تیم های ورزشی تبدیل کرده است.



بهادری گفت: مجموعه ورزشی آزادگان این امکان را برای دانشگاه آزاد اسلامی سمنان فراهم می کند تا با حمایت مسئولین و علاقه مندان به ورزش وارد عرصه ورزش قهرمانی شده و ضمن توجه به توسعه ورزش همگانی در بین جوانان به عنوان پایگاهی برای ورزش قهرمانی در استان محسوب شود.



استاندار سمنان نیز با تشکر از تلاش صورت گرفته برای ساخت مجموعه ورزشی آزادگان گفت: با وجود محدودیت ها به لحاظ منابع و تجهیزات، امروز شاهد راه اندازی و افتتاح این مجموعه ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان هستیم.



'محمد وکیلی' با تاکید بر اینکه، ایجاد این مجموعه ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی، برای سلامت جامعه موثر است افزود: سلامت جامعه امروز یکی از مسائل مهم و دغدغه اصلی مدیران استان و کشور است و بهتر است با ورزش و ایجاد مجموعه های ورزشی مناسب، ضمن حفظ سلامت، نشاط را در بین اقشار مختلف جامعه توسعه دهیم.



استاندار سمنان خواستار همکاری سایر ارگان ها و ادارات به ویژه ورزش و جوانان و نیروی انتظامی برای راه اندازی سالن تیراندازی این مجموعه شد و گفت: باید تلاش کرد این مجموعه ورزشی هر چه سریعتر به ورزش کشور معرفی و زمینه بهره برداری بهینه از این سرمایه ورزشی استان را برای اعتلای ورزش کشور فراهم کنیم.



فرماندار سمنان نیز با اشاره به زیرساخت های موجود در دانشگاه گفت: با توجه به ساخت و سازها و برنامه ریزی هایی که انجام شده این دانشگاه می تواند به یکی از قطب های آموزش عالی کشور تبدیل شود.ک/1



6100

انتهای پیام /*


5755303
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است