ورزشی 16:35 - 08 آبان 1393
کارشناس کشتی کشور:
همدان- ایرنا- کارشناس ورزش کشتی کشور گفت: با رفع نواقص فعلی، شاهد اجرای بهتر مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشتی کشور در دوره های آینده خواهیم بود.

'علی سوری' کارشناس و مفسر کشتی روز پنجشنبه در حاشیه رقابت های مرحله نهایی کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور به خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور قابلیت فنی گشتی گیران را بیشتر نمایان ساخت و دیگر همچون گذشته شاهد تلاش کشتی گیران برای کسب حداقل امتیاز نبوده ایم.



وی اضافه کرد: قبلا کشتی گیران برای پیروزی در مبارزات خود سعی داشتند با خروج حریف از تشک و کسب حداقل امتیاز به پیروزی برسند اما اکنون شرایط آنها برای اجرای فنون بسیار مطلوب دیده می شود.



وی اظهار داشت: انتخاب کشتی گیر فنی و تعیین جوایز نقدی باعث شده تا کشتی گیران این انگیزه را داشته باشند که با ارایه فنون مختلف به کسب حداکثر امتیاز تلاش کنند.



وی در ادامه با اشاره به اینکه حامیان کشتی برای تیمداری نیازمند تبلیغات مناسب و پرداختن رسانه ها به مسابقات هستند، بیان داشت: مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور این فرصت را برای آنها مهیا کرده است.



سوری با قدردانی از تماشاگران کشتی دوست همدانی گفت: در دوره های قبل شاهد استقبال چشمگیر و شایسته تماشاگران در سالن مسابقات نبودیم اما اکنون همدانی ها استقبال بسیار خوبی از مسابقات داشته اند.



وی بیان داشت: تماشاگران سرمایه های اصلی کشتی به شمار می روند و باید با تبلیغات مناسب زمینه حضور پرشمار آنها در سالن مسابقات را فراهم کرد ضمن اینکه صدا و سیما و تبلیغات محیطی نقش کلیدی در این زمینه دارد.



وی با بیان اینکه مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور دارای نقاط ضعفی هم بود، گفت: بهتر است فدراسیون کشتی پس از اتمام مسابقات با دعوت از مسوولان و مربیان تیم ها و نظرخواهی از آنها به رفع نواقص و افزایش کیفی برگزاری رقابت ها بپردازد.



وی خاطرنشان کرد: پس از نظرخواهی از تیم ها و نیز کارشناسان کشتی می توان اساسنامه مطلوبی برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تدوین کرد و بهتر از قبل شاهد اجرای رقابت ها بود.



وی تعیین جایزه نقدی مناسب برای کشتی گیر فنی را یکی از تصمیمات مناسب فدراسیون کشتی در این دوره از مسابقات عنوان کرد و گفت: تعیین جوایز نقدی مطلوب برای برترین های این رقابت ها سبب شده تا کشتی گیران فنی تر از گذشته ظاهر شده و قابلیت های فنی خود را به نمایش بگذارند.



مرحله نهایی مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور به مدت دو روز در همدان پیگیری می شود.



7520/576

انتهای پیام /*


5078711
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است