ورزشی 09:51 - 24 مهر 1393
تهران - ایرنا - پپ گواردیولا سرمربی فعلی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در کتاب جدید خود از احتمال پیوستن به منچستریونایتد انگلیس در آینده خبر داده است.

به گزارش ساکرنت، وی در کتاب جدید خود تحت عنوان 'مأموریت محرمانه پپ' که در مورد نخستین فصل حضورش در بایرن مونیخ است ابراز تمایل کرده که یک روز پا جای پای الکس فرگوسن بگذارد و سرمربی منچستریونایتد شود.



مارتی پرارنائو نویسنده این کتاب همچنین اضافه کرده است که او در سال 2011 نیز با دستیار شخصی خود در مورد علاقه اش به رفتن به یونایتد صحبت کرده بود.



ظاهرا گواردیولا در روز چهارم مه سال 2011 هنگامی که با دستیار خود در اولدترافورد پیروزی 4 بر یک منچستریونایتد مقابل شالکه را تماشا می کرده به او گفته است: این جو را دوست دارم و می توانم یک روز مربیگری در این تیم را ببینم.



این مربی همواره مورد تحسین بزرگان فوتبال اروپا بوده است. لوییس فان خال سرمربی کنونی منچستریونایتد، در زمان بازی او در بارسلونا، مربی این تیم بود و گواردیولا پنج سال بعد به دنبال جدایی وی از نیوکمپ، سرمربی بارسلونا شد.



گواردیولا سپس در اواسط فصل 2013/14 در نیویورک با فرگوسن ملاقات کرد و بعد از آن از بارسلونا رفت. به همین دلیل شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه فرگوسن برنامه خود برای ترک منچستریونایتد را با گواردیولا در میان گذاشته است ولی این خبر هرگز تأیید نشد.



وی در مدت حضورش در نیویورک پیشنهادهای متعددی دریافت کرد که منچسترسیتی یکی از آنها بود. او همچنین در پاریس با رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی هم ملاقات کرد. فردی که آماده بود هر کاری برای استخدام وی انجام دهد.



یکی دیگر از گزینه های پپ بایرن مونیخ بود که در آخرین حضور گواردیولا در بارسلونا که مسابقه فینال جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو در مادرید بود، هیأتی را از مونیخ روانه این مسابقه کرد. این هیأت در حاشیه آن مسابقه فرصت صحبت با گواردیولا را پیدا نکرد اما در دیدار با مدیر برنامه های او، رسما تمایل باشگاه را اعلام نمود و پپ بعد از چند ماه بایرن مونیخ را انتخاب کرد.



ولی این خبرها اندکی دیر به گوش مسوولان باشگاه منسچستریونایتد رسید که بعد از اخراج دیوید مویس تلاش کردند گواردیولا را به خدمت بگیرند.



گواردیولا چند ماه پیش نیز در مورد احتمال رفتن به اولدترافورد گفته بود: من فعلا در بایرن مونیخ هستم و تا دو سال دیگر در این تیم خواهم ماند.



زمانی که وی اعلام کرده است دقیقا تا پایان قرارداد او در سال 2016 است در حالیکه قرارداد فان خال با منچستریونایتد در سال 2017 به پایان می رسد. بدین ترتیب هرگونه احتمالی در مورد پیوستن گواردیولا به منچستریونایتد تا بعد از جدایی فان خال هلندی از این تیم تحقق پیدا نخواهد کرد.



ورزشی**9126

انتهای پیام /*


4957930
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است