ورزشی 22:36 - 30 شهریور 1393
ساری- ایرنا- تیم تهران در حساس ترین دیدار مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی نونهالان کشور عصریکشنبه برابر تیم مازندران میزبان این مرحله صاحب پیروزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل دیدار حساس تیم های تهران و مازندران در چارچوب روز دوم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی نونهالان کشور عصریکشنبه در سالن ورزشی شهدای آمل برگزار شد، تیم تهران با نتیجه 70 بر 49 تیم مازندران را شکست داد و به صعود در مرحله نیمه نهایی این مسابقات امیدوار شد.



تیم مازندران در نخستین دیدار خود در این رقابتها عصرشنبه با نتیجه 80 بر 60 تیم قزوین را شکست داد و برای صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات منتظر نتیجه پایانی دیدار تیم های تهران وقزوین خواهد بود.



مرحله نهایی مسابقات بسکتبال نونهالان قهرمانی کشور از گروه یک با انصراف تیم آذربایجان شرقی، با رقابت تیم های مازندران، تهران و قزوین دوره ای تا روز دوشنبه در آمل برگزار می شود.



تیم های شرکت کننده در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال نونهالان قهرمانی کشور پیش تر با کسب مقام قهرمانی در مرحله منطقه ای خود به مرحله نیمه پایانی صعود کردند.



در پایان مسابقات بسکتبال منطقه ای نونهالان استانهای شمالی کشور که مردادماه امسال با حضور تیم های مازندران ، گیلان، گلستان وسمنان در شهرستان آمل برگزار شد، تیم مازندران با کسب سه پیروزی قهرمان شد و به عنوان نماینده استانهای شمالی کشور جواز حضور در مرحله پایانی این مسابقات را کسب کرد.



مسابقات بسکتبال منطقه ای نونهالان قهرمانی کشور با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می شود و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود می کنند.ک/3



7327/608

انتهای پیام /*


4766249
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از فصل آینده هر هوادار با کد ملی روی صندلی مخصوص خود خواهند نشست در غیر این صورت لیگ را آغاز نمی کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم ختم مسعود اسکویی گوینده پیشکوست رادیو امروز در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» استقلال در شرایطی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود که اعضای این تیم در اتفاقی غیرقابل باور کارت بازی ندارند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال استقلال تهران امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر رو در روی ذوب آهن قرار می‌گیرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان مواظب جوی که سرمربی نساجی ایجاد می‌کند باشند وگرنه کارشان سخت می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی احتمالا روی ضد حملات برنامه دارد و ما نباید اسیر این ضدحملات شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» جدال بزرگ المپیکو هرچند پرموقعیت و جذاب دنبال شد، اما برنده نداشت و دو تیم به یک امتیاز این بازی رضایت دادند
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۷ دیدار امروز (روز دوشنبه) در شهر‌های مختلف به پایان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصاف تیم‌های دوم و دوازدهم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا با تقسیم امتیازات میان آنها همراه بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است