ورزشی 09:15 - 30 شهریور 1393
نایب رییس انجمن صعودهای بلند اروپا خبر داد؛
کرمانشاه - ایرنا - نایب رییس انجمن صعودهای بلند اروپا از حضور ورزشکاران امریکایی و انگلیسی در سومین جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'ابراهیم نوتاش' روز یکشنبه در جمع خبرنگاران کرمانشاهی، گفت: این جشنواره که با حضور افزون بر 220 سنگنورد از 14 کشور جهان برگزار می شود، از جشنواره های بزرگ و کم نظیر دنیا تلقی می شود و در کنار آن برنامه هایی مانند پرواز با پاراگلایدر با حضور 20 نفر از ورزشکاران این رشته، حرکت بر روی طناب که 12 تا 16 ورزشکار برگزار می شود.



وی همچنین از انجام پروازهای خفاشی بر روی دیواره بیستون که با حضور هفت ورزشکار از جمله یک ورزشکار امریکایی و نیز رییس فدراسیون کوهنوردی انگلستان در حاشیه سومین جشنواره سنگنوردی بیستون خبر داد.



نوتاش با بیان اینکه اشنایی شرکت کنندگان با فرهنگ و جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه و کشورمان از اهداف این جشنوراه است، افزود: در این راستا برنامه های خاصی تدارک دیده شده ولی آنچه قابل تامل است، رویکرد ضعیف رسانه های داخلی در این خصوص و انعکاس مناسب اخبار این جشنواره در رسانه های خارجی بوده است که انتظار داریم رسانه های کشورمان برای برگزاری این جشنواره سنگ تمام بگذارند.



وی از انعقاد قراردادی میان فدراسیون های سنگنوردی ایران و فرانسه در راستای برگزاری جشنواره سوم سنگنوردی بیستون خبر داد و آن را دارای امتیازاتی مناسب برای کشورمان برشمرد.



نایب رییس انجمن صعودهای بلند اروپا با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه این جشنواره از سوی مربیان فرانسوی، افزود: تاکنون کلاس های متعددی در فرانسه برای ورزشکاران کرمانشاهی برگزار شده است و این رویه در جشنواره کرمانشاه هم تداوم می یابد.



571

انتهای پیام /*


4757238
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است