ورزشی 09:19 - 30 شهریور 1393
رشت - ایرنا - در نخستین هفته از دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های گیلان جام گیل تیم فوتبال شهرداری رودسر مقابل شهرداری چوبر تالش به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر شنبه در یک هوای نیمه ابری و در زمین ورزشی اختصاصی شهرداری رودسر برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه دو بر صفر حریف خود را باشکست بدرقه کرد.



این بازی در نیمه نخست با برتری تیم میزبان همراه بود بطوریکه چندین بار تا آستانه فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتند اما سنگربان شهرداری چوبر تالش ناجی دروازه شد تا اینکه در دقیقه 40بازی تیم میزبان به گل رسید که در این لحظه سانتر زیبای'نوید نوچیان 'که از جناح چپ روی دروازه حریف ارسال شد با ضربه دیدنی و تماشایی 'احمد عسگری نژاد 'به گل تبدیل شد.



این بازی در نیمه نخست با همین یک گل به سود تیم میزبان پایان یافت اما در نیمه دوم تیم میهمان فشار زیادی روی دروازه شهرداری رودسر وارد کرد اما تلاش ها برای رسیدن به گل نتیجه نداد تا اینکه باز هم این تیم شهرداری رودسر بود که به گل رسید و در دقیقه 90مشابه گل اول توپ ارسالی که از جناح چپ 'احمد نوروزی 'روی دروازه حریف فرستاده بود با ضربه سر تماشایی 'عارف میرزا زاده 'به گل دوم تبدیل شد و این بازی در نهایت با برتری دو بر صفر بسود شهرداری رودسر پایان یافت.



سرمربی تیم فوتبال شهرداری رودسر پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ما در نیمه نخست بازی کاملا بر حریف سرتر بودیم و مزد برتری خود را گرفتیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما از نظر بدنی کمی تحلیل رفتند و همین باعث شد فشار زیادی را متحمل شویم.



'اکبر آبسالان' افزود: از نتیجه بازی رضایت کامل دارم اما از بازی بازیکنانم در نیمه دوم راضی نبوده و باید بیش از این با تیم کار شود.



سرمربی تیم فوتبال شهرداری چوبر تالش هم پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در نیمه اول بازی بازیکنان تیم ما دچار استرس شده بودند همین امر باعث شد در حفظ و کنترل توپ مشکل داشته باشیم اما در نیمه دوم از حریف کاملا سرتر بودیم.



'فردین عباس زاده' افزود: با تغییراتی که در نیمه دوم در سیستم بازی انجام دادیم حتی می توانستیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم که بچه های ما در ضربات آخر بد عمل کردند.



در هشتمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای استان گیلان جام گیل 14تیم حضور دارند که بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.



شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان واقع است.ک/3



7290/ 603

انتهای پیام /*


4757212
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است