ورزشی 09:40 - 10 آبان 1393
گچساران - ایرنا - رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی نفت این شهرستان های در لیگ های برتر و دسته یک کشور دو پیروزی و دو شکست کسب کردند.

اسکندر ملک زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین دیدار ها که در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد، تیم های هندبال مردان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر مردان و تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز مقابل حریفان به پیروزی رسیدند و تیم های فوتبال نوجوانان و بانوان هندبال نفت و گاز این شهرستان بازی را به حریفان خود واگذار کردند.



وی اظهار کرد: در مهمترین دیدار این هفته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور مهمان خود تیم یزدنوین را مغلوب کرد و با هفت امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.



رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران از هفته سوم لیگ برتر با نتیجه 29 بر 33 منیزیوم فردوس خراسان را مغلوب کرد و صدر نشین لیگ برتر هندبال کشور شد.



ملکزاده تصریح کرد: شکست پنج بر دو تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر نوجوانان کشور در اهواز و باخت تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران با نتیجه 20 بر 30 مقابل مهمان خود تیم شهید چمران لارستان از دیگر نتایج تیم های ورزشی گچساران در دو روز اخیر بوده است.



8143/671

انتهای پیام /*


5086709
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است