ورزشی 10:16 - 13 بهمن 1393
رییس هیات شطرنج ارومیه از اعلام آمادگی 10 کشور تا به امروز برای حضور در مسابقات جام فجر خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، باقر خلیلی تا کنون حضور کشورهای ـ آذربایجان- ارمنستان- ترکیه- روسیه- بلغارستان- اسلونی- ازبکستان- بلاروس- ترکیه و عراق در بیست و سومین دوره جام فجر انقلاب اسلامی قطعی شده و پیش بینی ما این است که تمامی 20 کشوری که دعوتنامه برایشان ارسال شده در مسابقات حاضر خواهند شد.



خلیلی افزود: این مسابقات بواسطه حضور اساتید بزرگ جهانی و همچنین جوایز خوبی که برای آن در نظر گرفته شده در ردیف تورنمنت های معتبر شطرنج محسوب می شود و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد و با کیفیت ترین خروجی را برای شطرنج کشورمان به همراه داشته باشد.



وی با قدردانی از حمایت‌های نهادها و ارگان‌های استانی گفت: باید از همه نهادها و سازمان‌ها و اداراتی که در امر میزبانی مسابقات مهم فجر انقلاب اسلامی با هیات شطرنج آذبایجان غربی همکاری دارند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم و به واقع یک وحدت و یکدلی برای برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی فجر انقلاب در استان آذربایجان‌غربی بین همه نهادها و ادارات مسئول وجود دارد که این خود مایه دلگرمی ما و فدراسیون شطرنج خواهد بود.



خلیلی از آمادگی سالن بزرگ و 6 هزار نفری ارومیه برای برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات شطرنج در سالن بزرگ 6 هزار نفری ارومیه این فرصت را به علاقمندان و تماشاگران خواهد داد تا از نزدیک بتوانند بازی قهرمانان بزرگ شطرنج جهان را تماشا کنند و باید از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و مسئولین سالن 6 هزار نفری نیز نهایت قدردانی را داشته باشیم.



انتهای پیام/


5755752
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است