ورزشی 16:55 - 18 شهریور 1393
اخلاق‌پسند؛
کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان به احوالات پینگ پنگ توجه کنند و تنها توصیه‌ام این است که فعلا صبر کنیم.

محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و پس از مدت‌ها سکوت رسانه‌ای، در خصوص شرایط انتخاب نفرات به دوره قبل بازی‌های آسیایی اظهار کرد: در آن سال سه مرحله مسابقات انتخابی برگزار شد که در مجموع آن‌ها، من اول شدم، نوشاد عالمیان به مقام دوم رسید و میدیا لطف الله نسبی هم سوم شد اما برای اعزام به جای نفر سوم، نفر چهارم یعنی افشین نوروزی همراه ما راهی گوانگ جو شد.

وی درباره عملکرد ملی پوشان ایران بازی‌های آسیایی 2010 گفت: متاسفانه در آن‌ رقابت‌ها با وجود اینکه نفر اول بودم، به من اجازه بازی در انفرادی داده نشد و وقتی از کادر فنی دلیل این موضوع را جویا شدم، گفتند نظر ریچارد پراوزه است تو بازی نکنی من در همان لحظه با تلفن همراه لونکو مربی تیم ملی با پراوزه تماس گرفتم و وی گفت من تنها صحبتی که بان کردم، این بود که نوشاد حتما در یکی از مسابقات انفرادی باشد اما در خصوص نفر دوم نظری ندادم و گفتم خودتان تصمیم بگیرید! من فقط در مسابقات دوبل بازی کردم و بعد از یک برد به نفر اول و دوم رنکینگ جهان باختیم.

ملی پوش با سابقه تنیس روی میز نظر خود را درباره اینکه چرا برای بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 مسابقات انتخابی برگزار نشد، اینگونه بیان کرد: در حال حاضر به صلاح نیست در مورد انتخاب نفرات اعزامی نظر بدهیم، کسانی که اعزام میز می‌شوند دوستان ما هستند و نمی‌خواهم این شائبه به وجود آید که دوستان دیگرشان که به هر دلیلی کنار گذاشته شده‌اند، اکنون به دنبال جوسازی هستند قضاوت را برعهده کارشناسان می‌گذارم و برایشان آرزوی موفقیت دارم، اما نفس عمل انتصاب آ‌ن هم به این شکل که در اعزام‌های اخیر رایج شده است، کار خوبی نیست.

وی افزود: انتصاب فقط می‌تواند در شرایط خاص آن‌هم طبق نظر مربی قابل باشد.

اگر از بین 5 بازیکن یک نفر با سلیقه انتخاب شود، منطق است اما پیش از این تعداد جای شک و سوال دارد.

اخلاق پسند ادامه داد: در هیچ جای دنیا به این صورت نیست که انتخابی برگزار نشود، من بر حسب تجربه‌ام و دوستان مختلفی که در کشور‌های مختلف با آن‌ها در تماس هستم، این را به خوبی می‌دانم اما در این موضوع مانده‌ام که ایران از کجا الگو برداری می‌کند؟ 6 ماه است از سال 1393 گذشته و یک مسابقه رده بندی دسته برتر یا انتخابی برگزار نشده است که این روند به پینگ پنگ آسیب جدی می‌رساند.

کاپیتان سابق تیم ملی خاطرنشان کرد: این جریان انتصابی شدن نفرات تیم ملی انگیزه را در میان بازیکنانی که هدفشان روزی رسیدن به تیم ملی است، از بین می‌برد، هربار بازیکنان جوان با من تماس می‌گیرند، بدون استثنا همه حرفشان این است که دیگر انگیزه‌ای برای تمرین ندارند و من به عنوان یک بازیکن پیشکسوت به آن‌ها صبر را وعده می‌دهم و امیدوارم احوالات تنیس روی میز از طریق وزارت ورزش رصد شود و آن‌ها به این حال این رشته فکری کنند.

وی ادامه داد: تنها راه درست تمرین و تحمل است. من هم همیشه تمیریناتم را با انگیزه دنبال می‌کمنم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تمام تلاشم این است به جای پرداختن به حواشی به تمرین ادامه دهم و به آینده امیدوار باشم.

انتهای پیام/


4687428
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است