ورزشی 11:55 - 25 مرداد 1393
بندرترکمن - گرگان - ایرنا- مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان از اختصاص دو میلیارد ریال اعتبار برای میدان اسبدوانی شهرستان ترکمن خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، ˈداود عزیزیˈ عصر روز گذشته در حاشیه بازدید یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و مسوولان استان گلستان از میدان اسبدوانی بندرترکمن همچنین اظهار کرد: استخر نیمه کاره بندرترکمن هم که در بوستان شهر واقع است از اولویت های ما برای ورزش شهرستان می باشد.



ˈسید رمضان شجاعی کیاسریˈ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: تجهیز امکانات میدان اسبدوانی مطالبه به حق مردم بندرترکمن است و بهره برداری از آن به سود ورزش کشور خواهد بود.



نماینده مردم ساری در مجلس اضافه کرد: مقوله ورزش یکی از وظایف کمیسیون فرهنگی مجلس می باشد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا امکانات این میدان بیشتر از این شود.



ˈقربانعلی پاشاˈ مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گلستان، دکتر ˈنظری مهرˈ نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان، ˈمرجان نازقلچیˈ فرماندار شهرستان ترکمن و ˈامانگلدی ضمیرˈ فرماندار گمیشان این هیات را همراهی می کردند.



درحاشیه این بازدید، دکتر ˈنظری مهرˈ نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان با ˈمرجان نازقلچیˈ فرماندار بندرترکمن پیرامون راهکارهای عملی برای توسعه شهرستان از جمله پروژه های فرهنگی، ورزشی و عمرانی به بحث و تبادل نظر پرداخت.



شهرستان ترکمن با افزون بر 60 هزار نفر در شمال غرب استان گلستان واقع شده است و در فصل تابستان هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه مسابقات اسبدوانی در میدان سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.



601

انتهای پیام /*






4482622
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است