ورزشی 14:46 - 05 آبان 1393
تهران بزرگ-ایرنا- رییس هیات دوچرخه سواری استان تهران اعلام کرد: تیم ملی دوچرخه سواری زنان و مردان تهران اواسط بهمن ماه سالجاری جهت حضور در مسابقات آسیایی عازم کشور تایلند می شوند.

امید سراجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه دوچرخه سواران استان در رده جوانان و بزرگسالان بانوان و آقایان حضور دارند اظهار کرد: در رده بزرگسالان و نوجوانان مردان 9 نفر و در بانوان هشت نفر شرکت خواهند داشت.



وی با اشاره به اینکه با پایان یافتن مسابقات قهرمانی کشور، دوچرخه سواران استان نیز در دوره های بدنسازی و تدارکاتی شرکت خواهند داشت گفت: هیات دوچرخه سواری تهران برای سال آینده میلادی برنامه های مختلفی را در تقویم اجرایی خود گنجانده است .



سراجی به همایش دوچرخه سواری روز جهانی دیابت که در پایتخت اجرا می شود اشاره کرد و افزود: این همایش 23 آبان ماه از ساعت 8 صبح در میدان مادر میرداماد تهران آغاز می شود که در این مراسم استاندار و فرماندار تهران، رییس انجمن دیابت کشور، مسوولان وزارت ورزش و جوانان، رییس فدراسیون دوچرخه سواری و علاقه مندان به این رشته ورزشی حضور خواهند داشت.



وی هدف از برگزاری این همایش را توسعه ورزش در میان مردم و خانواده ها عنوان کرد و گفت: در این مراسم به رسم یادبود جوایز ارزنده ای به قید قرعه به علاقه مندان اهدا خواهد شد.



وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا بیشتر مسابقات دوچرخه سواری از خیابان میرداماد آغاز می شود اظهار داشت: به دلیل شرقی- غربی بودن این خیابان و دسترسی به نقاط شمال و جنوب شهر تهران بیشتر مسابقات از این خیابان آغاز می شود.



سراجی همچنین به کلاسهای آموزشی دوچرخه سواری در 22منطقه پایتخت اشاره کرد و گفت: این کلاسهای آموزشی 10آبان ماه با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می شود.



وی ادامه داد: در حال حاضر 10هزار دوچرخه در 600 کانکس عمومی سطح شهر وجود دارند که در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.



رییس هیات دوچرخه سواری استان تهران گفت: در حال حاضر شش هزار و100علاقه مند به این رشته ورزشی در پایگاه اطلاع رسانی این هیات ثبت نام خود را قطعی کرده اند که نیمی از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.



تهرام/7247/7244**1348

انتهای پیام /*


5053956
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است