ورزشی 14:48 - 25 شهریور 1393
تهران – ایرنا – رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گیری در مورد تیم امید و سرمربی آن الان زود است و باید پس از بازیها و مشخص شدن نتایج این تیم در این خصوص تصمیم گیری شود.

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان روزسه شنبه درحاشیه نشست نواب زن روسای هیات های فوتبال استان هاافزود: اگرچه نتیجه اولین بازی تیم امید ضعیف بود اما بررسی وضعیت این تیم در شرایط فعلی امکانپذیر نیست و عملکرد این تیم و نتایج آن پس از بازیهای آسیایی اینچئون آسیب شناسی و بررسی خواهد شد.



تیم امید ایران درنخستین دیدارخوددر رقابت های فوتبال هفدهمین دوره بازیهای اینچئون بازی را با نتیجه چهار بر یک به ویتنام واگذار کرد.



هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در اینچئون کره جنوبی از 28 شهریور ماه آغاز و تا12مهرماه ادامه خواهد یافت امارقابت های برخی رشته های ورزشی همچون فوتبال (23 شهریور ماه) پیش از آغاز رسمی این رقابت ها آغاز شد.



کفاشیان درپاسخ به سوالی درخصوص ادامه همکاری فدراسیون با فریده شجاعی نایب رئیس زنان این فدراسیون گفت: مشکلی با شجاعی نداریم و حتی اگر موضوع تغییر وی مطرح باشد این مساله باید در مجمع مورد بررسی قرار گیرد.



رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست در خصوص حمایت فدراسیون از فوتبال زنان گفت: همانطور که تیم های ملی فوتبال مردان در رده های مختلف سنی مورد توجه این فدراسیون قرار دارند، نباید فوتبال زنان در اولویت آخر قرار گیرد و این باید با تلاش مسئولان زن فدراسیون فوتبال صورت گیرد.



وی ادامه داد:فدراسیون فوتبال در کنار فوتبال مردان تلاش می کند تا ضمن جذب حامی مالی برای تیم های مردان، زمینه را برای حمایت این حامیان مالی از فوتبال زنان فراهم کند.



کفاشیان افزود:نواب زن روسای هیاتهای ورزشی باید ضمن ارتباط تنگاتنگ با فدراسیون فوتبال تلاش کنند تا بخش خصوصی را در استانها برای حمایت از تیم های فوتبال زنان ترغیب کنند،ضمن اینکه بخشی ازاعتبارهیات ها باید برای حمایت از تیم های فوتبال زنان هزینه شود.



رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا اعتبارات تخصیص یافته به استان ها به صورت عادلانه ای بین فوتبال زنان و مردان توزیع می شود یا خیر ؟ نیز گفت: وقتی ارتباط نواب زن روسای هیات ها با کمیته زنان فدراسیون فوتبال ارتباطی مستمر و تنگاتنگ باشد قطعا فدراسیون در جریان اینکه همه مسائل مربوط به فوتبال زنان قرار گرفته و اینکه آیا هیات ها طبق آئین نامه اعتبارات را در هر دو بخش زنان و مردان هزینه می کنند یا خیر نیز مشخص خواهد شد.



کفاشیان گفت: نواب زن روسای هیات ها نه فقط در خصوص تامین اعتبار برای تیم ها بلکه در زمینه آموزش مربیگری و داوری فعالیت کرده و برنامه های خود را به فدراسیون ارایه کنند تافدراسیون نیزباتوجه به اینکه نمی تواند از مربیان و داوران مرددرفوتبال زنان استفاده کند،حمایت لازم رادراین خصوص خواهد داشت.



وی خواستار نظارت مستقیم نواب روسای هیات های فوتبال از رقابت های لیگ شدوگفت: باید ضعف های موجود در این زمینه شناسایی و به فدراسیون گزارش شود.



** فوتبال وفوتسال زنان باید تقویم ورزشی داشته باشند



غلامرضابهروان رئیس کمتیه مسابقات فدراسیون فوتبال نیزدراین نشست گفت: کمیته زنان فدراسیون باید برنامه ریزی دقیقی از رقابت های لیگ برتر، دستجات و تیم های ملی تهیه کرده و براساس آن تقویم ورزشی یک سال را تهیه وبه کمیته مسابقات و سازمان لیگ ارایه کند.



وی بابیان اینکه نواب روسای هیات های استانی نیزبایددربخش فوتبال و فوتسال زنان تقویم دقیقی درسطح استان داشته باشند ، افزود: خروجی یک لیگ خوب، تیم ملی منسجم و اصولی است که این مساله در استانها نیز قابل اجرا است و نتیجه برگزاری لیگ های استانی منجر به انتخاب یک تیم خوب برای حضور در رقابت های جام حذفی خواهد شد.



بهروان تصریح کرد: وقتی لیگ به صورت بی نظم برگزار می شود ، تیم ملی هم با مشکل مواجه می شود ونیاز به برگزاری اردوهای طولانی وجود دارد.



وی از نواب زن روسای هیات های استانی خواست تا زمینه را برای راه اندازی مدارس فوتبال وفوتسال زنان دراستان هایشان فراهم کرده وتربیت بازیکنان مستعد را در دستور کار خود قرار دهند.



رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: تلاش ما این است که روز به روز خودمان را به قوانین فیفا و کنفدراسیون آسیا نزدیک تر کنیم و بر این اساس رقابت های فوتبال زنان نیز بدون حضور آمبولانس های مجهز و پزشک نباید برگزار شود.



به گفته وی حتی اگربعد ازتاخیررقابت بازهم آمبولانس و پزشک در کنار زمین حاضر نشوند، بازی از نظر آئین نامه رقابت های لیگ نباید برگزار شود و نتیجه باخت فنی به نفع میهمان خواهد بود.



** زنان باید حق شان را از ورزش کشوربگیرند



رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: بخشی از اعتبارات ورزشی کشور سهم ورزش زنان است و زنان باید برای گرفتن حق شان از ورزش کشور تلاش کنند.



وی ادامه داد: نداشتن امکان پخش تلویزیونی و تبلیغات محدودیت هایی است که مانع از جذب حامیان مالی در ورزش زنان می شود و زنان باید حق خود را از اعتبارات تخصیص یافته به ورزش کشور دریافت کنند.



افتخاری گفت: فعالیت های ورزشی زنان به خوبی در جامعه منعکس نمی شود و من که درفدراسیون فوتبال کارمی کنم در خصوص برنامه های فوتبال و فوتسال زنان چیزی نمی دانم و تازه امروز متوجه شدم چه کارهایی در فوتبال پایه زنان صورت گرفته است!



این مسوول ورزشی خاطر نشان کرد: زنان پتانسیل و استعداد خاصی دارند و کسب عنوان نایب قهرمانی بازیهای داخل سالن آسیا نمایشی از این توانمندی است.



افتخاری همچنین گفت:زنان علاوه بر ورزش حرفه ای بایدبیشتردرحوزه همگانی فعالیت کنند و در فضاهای ورزش استانها بیایند و برای افزایش نشاط و سلامتی جامعه ورزش کنند.



ورزشی (3)**1828**1590

انتهای پیام /*


4740917
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است