ورزشی 14:00 - 16 مهر 1393
مشهد-ایرنا- مربی مشهدی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به 95 درصد اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده در رقابتهای آسیایی اینچئون کره جنوبی دست یافتیم.

'امیر توکلیان' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا خراسان رضوی افزود: اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابتهای اینچئون با تلاش و همت فراوان با کسب چهار مدال طلا و یک نقره قابلیتهای خود را نشان داده و افتخارات بسیاری برای کشورمان به ارمغان آوردند.



وی یادآورشد: کشتی یک ورزش جمعی است و کسب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در این رقابتهای بین المللی در نتیجه تلاش وافر همه ورزشکاران و کادر فنی است.



مربی تیم ملی کشتی آزاد حضور در رقابتهای بین المللی از جمله جام جهان پهلوان تختی و مسابقات جام جهانی آمریکا را از دیگر برنامه های مهم این تیم دانست و گفت: تیم کشورمان در رقابتهای جهانی کشتی پارسال قهرمان شد و امسال نیز با تمام قوا از این عنوان دفاع می کنیم.



سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران گفت: اردوی این تیم برای افزایش آمادگی حضور در رقابتهای آسیایی تایلند پانزدهم لغایت بیست و پنجم مهرماه در خانه کشتی شماره یک تهران در حال برگزاری است و امیدوارم شاهد حضور خوب و کسب افتخارات دیگری برای کشورمان در این مسابقات باشیم.



توکلیان گفت: کشتی خراسان رضوی از استعدادهای بسیاری برخوردار است و تیمهای نونهالان و نوجوانان این استان در رقابتهای قهرمانی کشور طی سالجاری در دو وزن مدال طلا کسب کردند.



دارنده مدال طلای 1998 مسابقات آسیایی بانکوک و مدال نقره رقابتهای قهرمانی جهان در صوفیه بلغارستان همچنین تاکید کرد: باید با حمایت بیشتر مسوولان و دست اندرکاران شاهد رشد و شکوفایی استعدادها و کسب افتخارات برای ورزش کشتی خراسان رضوی در رده سنی بزرگسالان باشیم.



تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابتهای آسیایی اینچئون کره جنوبی با کسب چهار مدال طلا توسط 'مسعود اسماعیل پور'، 'میثم مصطفی جوکار'، 'رضا یزدانی' و پرویز هادی' در اوزان 61، 86، 97 و 125 کیلوگرم صاحب مدال طلا و در وزن 74 کیلوگرم توسط 'عزت الله اکبری' به مدال نقره دست یافت و قهرمان شد.



'حسن رحیمی' و 'مصطفی حسین خانی' دو نماینده دیگر ایران در اوزان 57 و 70 کیلوگرم نتوانستند مدالی کسب کنند و تیم ایران با توجه به حضور هفت سهمیه در رقابت ها در وزن 65 کیلوگرم نماینده ای نداشت.



تیم ملی کشتی آزاد ایران در دوره گذشته این رقابت ها در بازی های آسیایی گوانگجو صاحب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شده بود و در این دوره علیرغم فاصله بسیار کم بین رقابت های جهانی با بازی های آسیایی صاحب چهار مدال طلا و یک مدال نقره شد و نسبت به دوره گذشته یک مدال طلای بیشتر کسب کرد.



پس از تیم ایران، تیمهای ازبکستان و هندوستان دوم و سوم شدند.ک/2



7490/522

انتهای پیام /*


4899565
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است