ورزشی 18:32 - 26 تیر 1393
کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: شورای مشورتی ورزش استان کرمان بزودی به ریاست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، تشکیل می شود.

به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ عصر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان، افزود: این شورا وظایفی از جمله تدوین راهبرد ورزش استان در زمینه های مختلف ورزشی، کشف استعدادهای ورزشی هر منطقه، تدوین سیاست های ورزشی استان، جلب همکاری داوطلبانه بنگاه های اقتصادی در حوزه ورزش و توجه ویژه به ورزش بانوان را در دستور کار خود خواهد داشت.



وی با تاکید بر این که نباید به سوی خرید ورزشکار برویم بلکه باید به پرورش ورزشکار و بکارگیری استعدادهای موجود استان توجه لازم را داشت، ادامه داد: برخی ورزشکاران استانی در حالی فعالیت دارند که تامین هزینه حضور در مسابقات ورزشی برای آنها بسیار دشوار است اما در مواردی میلیاردها تومان برای خرید یک بازیکن خارجی هزینه می کنیم و نتیجه هم نمی گیریم.



وی تاکید کرد: مردم و مسوولان مسوولیت پذیر ما نمی پذیرند که میلیاردها تومان به ورزشکاران خارجی پرداخته شود و از استعدادهای خود غافل بمانیم.



استاندار کرمان با تاکید بر این که مسوولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی نیز باید مورد توجه باشد، گفت: نمی توان پذیرفت که در رفسنجان و گل گهر سرمایه های بزرگی کسب شود و مسوولیت اجتماعی در استان نداشته باشند.



وی ادامه داد: درصدد هستیم ورزش را در امر توسعه استان وارد کنیم و در این رابطه بنگاه های اقتصادی نیز باید در حوزه مسوولیت های اجتماعی شاخص های ورزشی و سلامت جامعه را ارتقا دهند.



رزم حسینی با تاکید بر اینکه در زمینه ورزش بانوان نیز کوتاهی شده است، گفت: بازیکن سالاری و مرد سالاری آفتی برای ورزش شده است که برای رفع آن باید امکانات لازم را به بانوان ورزشکار نیز ارایه کنیم و از این امکان استان برای تعالی انسانی در جامعه بهره ببریم.



وی افزود: در دولت یازدهم اراده بر این است که کشور را در مسیر توسعه قرار دهیم و استان ها باید خود فرمان توسعه را به دست بگیرند زیرا با بودجه دولتی نمی توان کشور و استان را ارتقا داد و باید از ظرفیت های استان به خوبی استفاده شود.



وی اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 42 هزار میلیارد تومان قرارداد اقتصادی در استان کرمان امضا شده است، که با اجرایی شدن این طرح ها و پیشرفت آنها می توانیم از سرمایه گذاران درخواست کنیم داوطلبانه برای کمک به توسعه رشته ورزشی مورد نظر خود اقدام کنند.



استاندار کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم سطح ورزش استان را به منزلت مردم کرمان برسانیم.



رزم حسینی همچنین گفت: استان کرمان در بسیاری از شاخص ها از جمله اماکن ورزشی نسبت به متوسط کشوری بسیار پایین است.



وی افزود: با توجه به ظرفیت های استان در حوزه سرمایه گذاری و اینکه امروز آهنگ جدیدی در سایه ولایت و توسعه در حال پیش روی است، همه باید تلاش کنیم که از ظرفیت های استان به خوبی استفاده و در توسعه ورزش نیز گام های بلندتری برداشته شود.



در این آیین فتح اله نژاد زمانی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان معرفی و از خدمات اکبر ایرانمنش مدیرعامل سابق نیز قدردانی شد.ک/2



7440/8154

انتهای پیام /*






4263842
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است