ورزشی 14:47 - 16 اردیبهشت 1393
گناوه- ایرنا - سرپرست تیم فوتبال باشگاه تازه سقوط کرده الریان قطر گفت: بی عدالتی وبی قانونی در فوتبال این کشور بیداد می کند.

به گزارش ایرنا، احمد آل شافی روز سه شنبه در گفت وگو باتارنمای الدوری و الکاس قطر اظهار کرد: فساد وبی عدالتی ریشه فوتبال این کشور را هدف قرار داده وموجب شده تا برخی تیمهای نوظهور زمان امور را به دست بگیرند و قهرمان شوند وتیمهای مطرح وباسابقه سقوط کنند.



وی سقوط تیم الریان که یکی از باسابقه ترین تیمهای قطری بشمار می رود به لیگ دسته دوم در فصل جاری را یک فاجعه توصیف کردوافزود: فوتبال قطر درحال حاضر در بدترین شرایط خود بسر می برد.



آل شافی گفت: حمایت دولت از تیم های خاص امثال لخویا والجیش که وابسته به وزارت کشور است موجب شده تااین دو تیم برغم اینکه تازه به لیگ یک صعود کردند اما طی دوسال بازیکن سابق تیم ملی فوتبال قطر افزود: نگاه دوگانه دولت به باشگاهها موجب شده تاشکاف عمیقی درفوتبال این کشوربوجودآیدکه نتیجه آن افت شدیدفوتبال قطر در زمینه های ملی وباشگاهی در رقابتهای منطقه ای وقاره ای است.



آل شافی ادامه داد: چرا تیمهای لخویا والجیش دراین دو سال بازیکنان خارجی زیادی به تابعیت درآوردنددرحالی دراین زمینه قانون سد راه برخی تیمهای دیگر می شود.



اوبااشاره به اینکه تیم لخویا در سال اول صعودش به لیگ ستارگان قطر ، قهرمان شد، افزود: درهیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی افتد اما درقطر بخاطر حمایتهای مالی و زیرپا گذاشتن مقررات به راحتی این امر شدنی است.



وی گفت: تازمانی که قوانین برای همه یکسان نشود ودخالتهای افراد ذی نفوذ درباشگاهها متوقف نشود فوتبال قطر همچنان به سقوط خودادامه خواهد داشت.



وی سقوط تیم الریان را ناشی از عملکرد ضعیف مدیران ارشد این باشگاه عنوان کرد وافزود: بارها از رییس باشگاه درخواست کردم که بازیکنان تاثیرگذار این تیم امثال رودریگوتاباتا ونیمار را حفظ کند اما آنها گوش شنوایی نداشتند وعذر این دوبازیکن به بهانه افت سطح فوتبال درمیانه فصل خواستند.ک/3



7476



انتهای پیام /*

انتهای پیام /*




3675596
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است