ورزشی 15:49 - 28 مهر 1393
سرمربی استقلال می گوید ملی پوشانش به دلیل 23 ساعت در راه بودن، کمی خسته هستند اما امیدوار است آنها به شرایط خوبشان باز گردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین تیمش با ابراز امیدواری از اضافه شدن تیم‌های مشهدی به لیگ برتر گفت: ما روزهای خوبی را در مشهد سپری می‌کنیم و امیدوارم سهمیه‌های این شهر در لیگ برتر بیشتر شود و ما شاهد بازگشت ابومسلم به لیگ برتر و اضافه شدن سیاه جامگاه به لیگ برتر باشیم. هرچقدر تیم‌های مشهدی در لیگ بیشتر شوند، مردم فرصت بیشتری برای آمدن به این شهر دارند و می‌توانند به پا بوسی امام رضا بروند.



وی درباره شرایط تیمش اظهار کرد: خوشبختانه ملی پوشان را در این دیدار در اختیار داریم و هرچند که آنها به دلیل طی مسافت زیاد و 23 ساعت در راه بودن خسته هستند و به لحاظ بدنی افت کرده‌اند. امیدوارم که آنها برای بازی با پدیده به شرایط خوبشان بازگردند. متاسفانه در 11 هفته گذشته هیچگاه تیم کاملمان را در اختیار نداشتیم و در این دیدار علاوه بر مصدومان، مگویان هم غایب است.



سرمربی استقلال ادامه داد: به دلیل کمبود نفرات ما برخی از بایکنان را در پست‌های غیر تخصصی به کار گرفته‌ایم. یکی از نمونه‌های آن خرسندنیا است که تنها بیست دقیقه در پست اصلی اش به میدان رفته است. امیدوارم با اضافه شدن مصدومان تیم مان کامتر از گذشته شود.



وی درباره وضعیت بیگ زاده عنوان کرد: این بایکن در کلینیک است و آن طور که پزشکان تیم ملی گفته‌اند، چهار الی شش هفته مصدوم است. متاسفانه شرایط هم طوری است که نمی توان صحبتی کرد. اگر چیزی بگویم عده‌ای از قلم به دستان به من حمله می‌کنند. به همین دلیل صحبتی نمی‌کنم.



قلعه نویی با رد شایعه انتقال تیموریان به یکی از تیم های تبریزی اظهار کرد: هرگاه تیممان می‌برد از این حرف‌ها درمی‌آورند. اگر ببازیم هم به من حمله می‌کنند. بهتر است به این حرف‌ها بی توجه باشیم.



وی درباره شناختش از پدیده گفت: پدیده تیم بسیار خوبی است که از تشکیلات خوبی بهره‌مند است. از پهلوان تشکر می‌کنم که این تیم را تشکیل داده‌اند و مشهد را صاحب تیم کردند. مردم این شهر به ما خیلی لطف دارند و جا دارد از مرزبان هم بابت زمین تمرین تشکر کنم. امیدوارم یک بای خوب را چهارشنبه ببینیم.



انتهای پیام/

4994619
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است