ورزشی 10:04 - 23 اسفند 1393
تهران- ایرنا- وحید خلیلودزیچ که روز جمعه به عنوان سرمربی رسمی تیم ملی فوتبال ژاپن معرفی شد، وعده داد سامورایی های آبی را بازسازی خواهد کرد.

به گزارش تارنمای رسمی ای اف سی، خلیلودزیچ بدنبال حذف نومیدکننده ژاپن در جام جهانی برزیل و همچنین بعد از آنکه این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا 2015 از گردونه رقابتها خارج شد، جایگزین خاویر آگیره مکزیکی شده است.



سرمربی 62 ساله ژاپن گفت: ژاپن از زمان جام جهانی افت کرده است و باید بهتر شود. ژاپن برخی بازیکنان خوب دارد و همچنین از تکنیک و انضباط خوب برخوردار است. به همین علت نسبت به موفقیت این تیم خوشبین هستم.



وی گفت: چند سال پیش یک یا دو بازیکن بهتر از امروز بازی می کردند. کار من درست کردن این مشکل است.



وی ادامه داد: من در باره فلسفه بازی خودم با بازیکنان صحبت می کنم. کارهای دشواری باید انجام شود که وقت می گیرد. به همین علت صبور باشید.



سرمربی سابق ساحل عاج و الجزایر گفت: ژاپن در جدول رده بندی فیفا به مکان 52 سقوط کرده است، اما در تیم الجزایر هم در شرایط مشابهی بودیم. ظرف سه سال آنها را به رده 17 جهان رساندم. ما می توانیم در مورد ژاپن هم به همین هدف دست یابیم.



وی خاطر نشان کرد که حضور هیچ بازیکنی در تیم ملی ژاپن قطعی نیست. درها باز است و بازیکنان براساس شایستگی شان انتخاب می شوند.



اولین فرصت خلیلودزیچ برای ارزیابی تیم خود دیدار دوستانه روز 27 مارس مقابل تونس است. آنها چهار روز بعد به مصاف ازبکستان می روند.



ورزشی**1584

انتهای پیام /*


6037224
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است