ورزشی 12:28 - 24 شهریور 1393
خبرگزاری ایرنا اخبار کوتاه از فارس
شیراز - ایرنا - قهرمانی تیم جهرم در مسابقات هندبال نوجوانان فارس و کسب عنوان های اول و دوم دو نفر از نمایندگان ورزش و جوانان این استان در مسابقات قرآنی کشور از رویدادهای ورزشی و فرهنگی هفته جاری است.

جهرم - رییس هیات هندبال استان فارس به ایرنا گفت:در مسابقات هندبال نوجوانان این استان که با حضور تیم هایی از سراسر فارس درسالن ورزشی ریحانه جهرم برگزارشد، تیم شورا و شهرداری جهرم عنوان قهرمانی را کسب کرد.



علیرضا پاک دل افزود:در این رقابت ها پس از انجام 10 دیدار تیم شورا و شهرداری جهرم مقام اول را کسب کرد،فراشبند بر سکوی دوم ایستاد و شیراز سوم شد.



وی اظهار کرد:دراین مسابقات محمدمصلی نژادمربی تیم شورا وشهرداری جهرم به عنوان مربی برتر معرفی و کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم فسا اهدا شد.



رییس هیات هندبال استان فارس ادامه داد:هم اینک هندبال فارس ازنظر پشتوانه بازیکن با مشکلات فراوانی رو به رو است زیرا درچندسال اخیر شهرستان های مطرح و بازیکن ساز به دلایل مختلف افت داشته اند.



پاکدل بیان داشت:فعال سازی مدارس هندبال و استعدادیابی با هدف ایجاد پشتوانه در این رشته ورزشی و حضور نسلی جدید در هندبال استان فارس از جمله اهداف هیات هندبال این استان است .



وی به برگزاری مسابقات استانی در رده های مختلف سنی اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری مسابقات نوجوانان قهرمانی استان (جام ولایت) درجهرم ، مسابقات قهرمانی نونهالان استان فارس به میزبانی فیروزآباد برگزار خواهد شد.







** شیراز - معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس گفت: دو نفر از نمایندگان ورزش و جوانان این استان در اولین دوره مسابقات قرآنی که ویژه ورزشکاران و جوانان در مشهد مقدس برگزار شد در دو رشته ترتیل و مفاهیم مقام اول و دوم کشور را کسب کردند.



محسن سالاری افزود:این مسابقات در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و با حضور 31 استان برگزار شد.



وی ادامه داد:در این رقابت ها محمد جواد دهقان از شهرستان خرم بید در بخش مفاهیم به مقام اول دست یافت و محمدمهدی روحانی از شهرستان سروستان در بخش ترتیل مقام دوم را کسب کرد.



سالاری اضافه کرد:معاونت فرهنگی و امور جوانان استان فارس در بررسی عملکرد این حوزه در کل کشور در زمره پنج استان برتر کشور شناخته شده است.ک/3



7368 /679

انتهای پیام /*


4733536
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است