ورزشی 10:08 - 01 آذر 1393
کرمان - ایرنا - رییس هیات فوتبال سیرجان گفت: بلیت فروشی دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال عصر امروز (شنبه) آغاز می شود.

حسن بدخشان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه سیرجان میزبانی این دیدار را بر عهده دارد از ساعت 15 تا 17 امروز بلیت فروشی در دو مکان ورزشگاه امام علی (ع) و ورزشگاه تختی سیرجان آغاز خواهد شد.



وی با اشاره به اینکه قیمت هر بلیت 100 هزار ریال است، ادامه داد: این بلیت فروشی از فردا (یکشنبه) صبح ها از ساعت 9 تا 11 و 30 دقیقه و عصرها در زمان مذکور تا 24 ساعت قبل از برگزاری این دیدار ادامه خواهد داشت.



بدخشان، تصریح کرد: نواقصی که در رابطه با ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان برای میزبانی این دیدار مطرح شده بود برطرف شده و توانستیم با افزودن سکو به اندازه 70 مترمربع در پنج ردیف در مجموع ظرفیت این ورزشگاه را به یکهزار نفر برسانیم.



رییس هیات فوتبال سیرجان خاطرنشان کرد: همانگونه که 10 درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران تیم پرسپولیس اختصاص دارد، 10 درصد بلیت ها نیز در اختیار سرپرست تیم پرسپولیس قرار می گیرد تا بین هواداران خود تقسیم کنند.



وی گفت: چمن ورزشگاه نیز از شرایط مناسبی برخوردار و همه تدابیر امنیتی و سایر موارد اندیشیده شده و قرار است تیم پرسپولیس در هتل قائم پایگاه دریایی سیرجان اسکان یابد.



بدخشان افزود: همه شرایط برای انجام یک میزبانی خوب مهیاست و همه تلاش خود را بکار می گیریم تا بازی بهتری را نسبت به دیدار با سپاهان در مرحله قبلی جام حذفی فوتبال برگزار کنیم.



وی بیان کرد: از مربیان و دست اندرکاران تیم گل گهر سیرجان قدردانی می کنم که توانسته اند این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی برسانند و همین موضوع و حضور تیم پرسپولیس در سیرجان روحیه خوبی را بین مردم و بویژه جوانان این شهر ایجاد کرده است.



دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران پنجشنبه هفته جاری ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر در سیرجان برگزار می شود.



7443/8154

انتهای پیام /*


5237186
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است