ورزشی 13:25 - 05 شهریور 1393
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من کی‌روش مربی شیادی است که با حربه مظلوم‌نمایی افکار عمومی را در مقابل فدراسیون قرار داده و با تحت تأثیر قراردادن فدراسیون قدرت تصمیم‌گیری را سلب نموده‌ است.

پرویز برومند، کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بحث این روزهای فوتبال مبنی بر ماندن کی‌روش یا جذب مربی ایرانی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک با قاطعیت کامل اعلام می‌کنم من مخالف کی‌روش بوده و هستم و خواهم بود.



برومند با پرداختن به تیم ملی ژاپن به عنوان مثال گویا عنوان کرد: شما ژاپن را نظاره کنید، وقتی 10 – 12 سال پیش ترومیه را سرمربی اعلام کردند یک قرارداد 10 ساله با وی بستند و قرار گذاشتند وی بر تیم‌های پایه نظارت کند و اگر کی‌روش هم به عنوان مربی پایه تعیین ‌شود من با حضور وی موافق هستم.



کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: ما به کی‌روش امتیاز، پول، آبرو و حیثیت بخشیده‌ایم، در حالی که وی برای ما ناز می‌کند، آخر تا کی ما باید ناز کی‌روش را تحمل کنیم؟!



وی به عملکرد تیم‌ ملی کی‌روش در جام جهانی پرداخت و انتقادوارانه اعلام کرد: مگر ما  در جام جهانی چه عملکردی از خود به جا گذاشته‌ایم؟! چرا این آقا را تا این اندازه بزرگ می کنید؟! چرا به وی پر وبال می‌دهید؟! ما در مقابل نیجریه مساوی کرده‌ایم، مقابل آرژانتین باخته‌ایم، آیا برای باخت شادی می‌کنند؟! واقعاً ما مردمان عجیب و غریبی هستیم.



برومند در مورد نوع رفتار کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش به نظر من آدم شیاد و کلاه‌برداری است که بصورت حرفه‌ای وارد فوتبال ما شده، ظرف مدت سه سال هنوز فارسی حرف زدن را بلد نیست و با توجه به اینکه هیچ جا پیشنهادی ندارد آویزان فدراسیون فوتبال، مردم خوب ایران شده است و اکنون که قراردادی با وی بسته نشده با شیوه مظلوم نمایی می‌خواهد افکار عمومی را در مقابل فدراسیون قرار داده تا فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان را تحت تأثیر قرار داده و راضی به تمدید قرارداد با وی شوند.



کارشناس فوتبال کشورمان به تشریح رویارویی فدراسیون با کی‌روش پرداخته و اذعان کرد: من نمی‌دانم چرا فدراسیون تکلیف کی‌روش را یکسره نمی‌کند؟! مگر ما چقدر تا جام ملت‌ها فاصله داریم؟ این شخص باید پس از اتمام جام جهانی دست از تیم ملی بر می‌داشت، درحالی که این کار را انجام نداد و ما هرچه در جام جهانی انجام داده‌ایم غیرت بچه‌های ایرانی بوده که به نمایش گذاشته شده است و گرنه کی‌روش برای ما هیچ گونه کاری انجام نداده است.  

 

وی بیان کرد:من نمی‌دانم چه دستهایی پشت پرده بوده که کی‌روش را تاکنون نگه داشته‌اند به نظر من به هیچ وجه کار سختی نیست کی‌روش را برکنار کنند ولی نمی‌دانم دست دست کردن آقایان به چه منظور است. 



برومند به ضعف فدراسیون اشاره و تاکید کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال ما به قدری ضعیف است که اجازه می‌دهد هر کسی بیاید و کلاه برداری کند، در حالی که بحث کی‌روش به درازا کشیده است و این یک نوع کلاه برداری است.  

 

پیش کسوت فوتبال کشورمان گفت:به نظر من کی‌روش همه ما را بازی داده و فدراسیون مردم ایران را به بازی گرفته و بر احساسات‌شان سوار شده است چنان مسئولان فدراسیون را بر سر دو راهی انداخته که قدرت تصمیم گیری را از آنها سلب کرده است.  

 

وی در ادامه به مربیان داخلی به عنوان گروههای نایاب دنیای مربیگری که می‌توانند ناجی فوتبال ملی باشند اشاره کرد و افزود: مگر ما خودمان در کشور مربی کم داریم؟ مربیان ما هر کدام گوهر تابناک فوتبال ما هستند که چون از آنها استفاده‌ای نمی‌شود بدون استفاده مانده‌اند.



 برومند ادامه داد: مگر امثال دایی، فرکی، قلعه نویی و استیلی ها کم هستند که ما برویم و مربیان خارجی را بیاوریم؟ تا کی ما باید ناز یک خارجی را بکشیم؟! من مطمئنم اگر به مربی ایرانی به اندازه نصف اعتبار کی‌روش ارزش گذاشته نشود ما می‌توانستیم خیلی بیشتر از اینها در فوتبال پیشرفت داشته باشیم.  

 

برومند درادامه به عملکرد لیگ برتر در هفته‌های انجام شده اشاره و تصریح کرد: به نظر من لیگ امسال پرشور و پر افت و خیز دنبال شده‌ است و حتی سمتهایی که در رده‌های پایین جدول قرار دارند بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند.  

 

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد:در این 100 بازی که برگزار شده است پیکان- استقلال – ذوب آهن- استقلال خوزستان- صبا و پرسپولیس را پسندیده‌ام  و بطور قطع بازی‌ها بهتر از این هم خواهد شد که می‌تواند به آینده فوتبال  ما کمک کند.  

 

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که فوتبال ما در آینده پیشرفت کند و شاهد تحول، پویایی و نشاط باشیم و بار دیگر فوتبال ما درآینده و جهان درخشش کامل داشته باشد.

 

انتهای پیام/   




4578887
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است