ورزشی 12:32 - 26 مهر 1393
نایب رئیس فدراسیون سوارکاری:
نایب رئیس فدراسیون سواری کاری گفت: سطح مسابقات قهرمانی پرش کشور خوب بود ولی در حد مسابقات بین‌المللی نبود، هرچند که ما نسبت به دوره‌های قبل پیشرفت قابل توجهی داشتیم.

 مهدی کاووسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سطح مسابقات نسبت به سالقبل بهتر بود ولی متاسفانه در حد مسابقات بین‌المللی نبود و کیفیت زمین مانع از نمایش بهتر سوارکاران می‌شد.

 

وی در خصوص تعداد کم تماشاچیان حاضر تصریح کرد:با توجه به اینکه شرایط میزبانی خوبی برای تماشاچی‌ها فراهم نیست متاسفانه استقبال چندانی از مسابقات به عمل نمی‌آید.

 

همچنین ما اسپانسر خوبی در اختیار نداریم و آنها حاضر به همکاری با ما نمی‌شوند و صدا و سیما هم این مسابقات را پوشش خبری نمی‌دهد. متاسفانه باید بگویم این فدراسیون به آن صورت که باید از طرف وزارت ورزش و جوانان حمایت نمی‌شود .

 

کاووسی دوپینگ را نامناسب داشت و گفت: متاسفانه برخی از سوارکاران تزریقاتی را روی اسب ها انجام می‌دهند که ممکن است خیلی خطرناک ظاهر شوند و اسب‌ها را بیمار کند.

 

دوپینگ همیشه به عنوان مسئله ای مهم در تمام دنیا و در همه‌ی سطوح مورد بررسی قرار می‌گیرد و ما هم به همین منظور در مسابقات، یا به صورت رندوم‌ و یا از اسب‌های برتر این تست را می‌گیریم و به خارج از کشور انتقال می‌دهیم. جواب آزمایشات را برایمان ارسال کنند چرا که ما در ایران آزمایشگاهی برای انجام این تست‌ها نداریم.



همچنین وی به یکی از مشکلات این رشته اشاره کرد و گفت: نبود قرنطینه مناسب مانع از اعتماد کشورهای برون مرزی به اسب‌های سوارکاران ایرانی می‌شود و آنها بر این باورند که اسب‌های ایرانی بیمارند و مانع از ورود آنها به کشورشان می‌شوند!

 

البته ما برای مسابقات آسیایی کره جنوبی 2014 تمام تلاش خود را کردیم تا سوارکاران مجوز ورود اسب‌هایشان را بگیرند و موفق هم شدیم! اما متأسفانه به دلیل اینکه رئیس کمیته ملی المپیک معتقد بودند این ورزش مدال‌آور نیست و سهمیه این رشته را به رشته دیگری اختصاص دادند.

حال من امیدوارم مسابقات دوحه قطر را از دست ندهیم هر چند که از الان نمی‌شود گفت صد در صد اعزام داریم!

 

کاووسی گفت: با توجه به اینکه سوار‌کاری از ورزش‌های دین ماست و مورد توجه پیامبر اسلام(ص) و همچنین مورد علاقه‌ی بیشتر مردم ایران است باید بیشتر به آن رسیدگی کرد و ما امیدواریم با توجه به اینکه رئیس فدراسیون خود بیگانه با این رشته نیست، بتوانیم تغییرات خوب و مثبتی را در جهت ارتقاع سطح این رشته داشته باشیم و برنامه‌های فدراسیون را رو به جلو پیش ببریم.



انتهای پیام/

4972381
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است