ورزشی 11:06 - 29 تیر 1393
تهران-ایرنا-رییس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم ملی ایران با ترکیبی نو قهرمان کاپ آسیا شد و با قهرمانی دراین رقابت ها نشان دادیم جوانان ایران توانایی های زیادی دارند.

محمود مشحون روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا پس از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی درپنجمین دوره رقابت های کاپ آسیا افزود : بسکتبال ایران رفته رفته به آن سطح از توانایی رسیده که سطح فنی بازیکنان روی نیمکت آن با بازیکنان اصلی به حد متعارف رسیده است . ما برای رسیدن به این موفقیت تلاش های زیادی کردیم و بازیکنان جوان ایرانی دراین مسابقات نشان دادند اختلاف سطح فنی از حد غیر متعارف به حد متعارف تبدیل شده است.



وی با تمجید از عملکرد بازیکنان ملی پوش و کادرفنی این تیم در پاسخ به برخی از منتقدان در کم اهمیت نشان دادن این قهرمانی، خاطرنشان کرد: تیم ما به رغم بهره مندی از ترکیبی نو فقط درمقابل تیم میزبان آن هم به دلیل سفر طولانی و خستگی که داشتند کم آورد که در آخر هم دیدیم اختلاف ما با این تیم چقدر شد و تیم ایران قهرمان شد.



رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: تیم ایران دراین رقابت ها با هدف افزایش سطح ارتقای فنی بازیکنان جوان و کسب تجربه با ترکیبی نو به چین رفت و در پایان نتیجه مناسبی نیز دریافت کرد.



مشحون از کسانی که می گویند فدراسیون برای بازی های المپیک و رقابت های جهانی برنامه ریزی نکرده است، انتقاد کرد و یاداور شد : ما برای بازی های المپیک و مسابقات جهانی برنامه ریزی مناسبی کرده ایم و به دنبال ارتقای رتبه خود دراین دو رویداد مهم ورزشی هستیم.



وی افزود: البته هدف اصلی ما در سال جاری کسب عنوان قهرمانی در بازی های اینچئون کره جنوبی است . تیم میزبان برای این بازی ها هزینه زیادی کرده است .کره همواره رقیب سرسختی برای ما بوده است وبه طور حتم از تمامی توانایی های سخت افرازی،نرم افزاری ومیزبانی استفاده خواهد کرد تا قهرمان شود، برهمین اساس ما زیاد هم حساسیت برای بازی های المپیک و جهانی و کسب یک رتبه پایین تر و یا بالاتر نداریم ، هدف ما اینچئون کره جنوبی است.



رییس فدراسیون بسکتبال در مورد برنامه های تیم ملی برای شرکت درمسابقات جهانی بسکتبال نیز گفت :ما سال سختی را پیش رو داریم و از تمامی توان خود برای حمایت از تیم ملی استفاده خواهیم کرد.



به گفته وی تیم ملی پس از بازگشت از ووهان چین هفته بعد به ورشو سپس به استونی می رود . در ادامه برنامه آماده سازی بازیکنان تیم راهی اسلوونی می شود و سه دیدارتدارکاتی در این کشور برگزار می کند .سپس عازم گرانادی اسپانیا می شود تا در مسابقات جهانی و دردیدار افتتاحیه مقابل تیم قدرتمند اسپانیا صف آرایی کند.



وی درپاسخ به این سووال که آیا برای شرکت در رقابت های جهانی ترکیب ایران دچار تغییر خواهد شد یا خیر نیز گفت: صددرصد ترکیب تیم تغییر پیدا می کند. ما پنج بازیکن اصلی خود صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی،حامد آفاق،آرن داوودی و سعید داور پناه را به دلایل شخصی بازیکنان و بعضا مصدومیت دراختیار نداشتیم که به طور حتم در مسابقات جهانی از آن ها استفاده خواهیم کرد.



ورزشی.(4)**9144 **1581

انتهای پیام /*






4277612
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است