ورزشی 17:16 - 08 آبان 1393
ناظر فنی مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ:
همدان- ایرنا- مربی تیم ملی کشتی آزاد و ناظر فنی مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور گفت:خروجی ادوار گذشته لیگ برتر تحویل عده ای کشتی گیر آسیب دیده به تیم ملی بود که باید برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی ترمیم می شدند.

به گزارش ایرنا 'رضا لایق' روز پنجشنبه در حاشیه مرحله نهایی مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران افزود: لیگ برتر کشتی در گذشته اینگونه بود که مسابقات در دو تا سه ماه برگزار می شد و در نهایت خروجی آن هم یک عده کشتی گیر مصدوم بود.



وی اضافه کرد: لیگ کشتی متفاوت با لیگ های سایر رشته های ورزشی است و در گذشته به دلیل برگزاری لیگ برتر در دو سه ماه، کشتی گیر می بایست هر هفته وزن کم می کرد که به هیچ عنوان پذیرفته نیست.



لایق بیان داشت: مدل اصلی برگزاری لیگ همین رقابت های فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور است و این مسابقات تیمداری را تبدیل به باشگاه داری کرد.



وی اظهار داشت: رقابت های فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور نوپا است و قطعا ایراداتی هم دارد که به مرور هر فصل برطرف می شود اما ویژگی این رقابت ها هم قابل توجه بوده و همین که تیم ها با انگیزه بهتری برای کشتی گیران سرمایه گذاری می کنند، مهم است.



وی افزود: در مسابقات جایزه بزرگ باشگاه های کشور تیم ها فرصت بیشتری برای حضور در مسابقات پیدا می کنند که به تبلیغات آنها کمک شایانی می کند و از سوی دیگر کشتی گیران در طول فصل ها همواره باید آماده باشند که این روند هم برای تیم ملی بسیار مفید است.



وی خاطرنشان کرد: کشتی گیر هم با حضور در طول فصول مسابقات به لحاظ مالی تامین می شود و از آمادگی لازم نیز برخوردار خواهد بود.



وی یادآور شد: مدل اصلی برگزاری لیگ کشتی مسابقات جایزه بزرگ است و باید به این مهم توجه شود که هرکاری در کشتی داخلی می کنیم سودش به تیم ملی برود.



مرحله نهایی رقابت های کشتی آزاد و فرنگی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور به مدت دو روز در همدان برگزار می شود.



7520/576

انتهای پیام /*


5078923
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است