ورزشی 10:37 - 29 خرداد 1393
معاون استاندار اردبیل
اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: برگزاری تور دوچرخه سواری آذربایجان در اردبیل موجب ارتقای صنعت گردشگری این استان می شود.

طاهر شریفی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری تور دوچرخه سواری آذربایجان در استان اردبیل افزود: شهرستان های مشگین شهر و سرعین در مراحلی میزبان دوچرخه سواران داخلی و خارجی خواهند بود.



وی گفت: اعضای این تور به صورت نیمه حرفه ای و در قالب تیم های خارجی از کشورهای مطرح جهان شرکت دارند.



وی از آمادگی کامل در بحث امنیتی این مسابقات در شهرستان های سرعین ، نیر و مشگین شهر خبر داد و افزود: پلیس راه و اداره کل راه و شهرسازی استان مسیرهای تور دوچرخه سواری را با هدف ایمنی بیشتر زیرپوشش قرار خواهند داد.



به گزارش ایرنا ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: این تور در سال های گذشته به صورت آماتور برگزار می شد.



ایوب بهتاج این تور را جزو 42 تور مهم دوچرخه سواری جهان دانست و گفت: 260 رکاب زن از 13 کشور جهان در این تور حضور دارند و این می تواند زمینه ای برای معرفی قابلیت های ورزشی و گردشگری استان اردبیل برای جهانیان باشد.



بیست و نهمین تور دوچرخه سواری آذربایجان دو روز پیش زیر نظر اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری و فدراسیون دوچرخه سواری کشور آغاز شد.



این تور در شش مرحله برگزار می شود و شهرستان مشگین شهر میزبان مرحله چهارم تور بین المللی دوچرخه سواری دور آذربایجان خواهد بود.



مرحله چهارم این تور ساعت 10 قبل از ظهر روز جمعه از تبریز آغاز و پس از طی مسافت 186 کیلومتری در محوطه آبگرم قینرجه به پایان می رسد.



مشگین شهر در 100 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.



7116/594/530

انتهای پیام /*




4031477
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است